Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji » 51-0905 elstock

Kompresor, klimatyzacja 51-0905 ELSTOCK

51-0905 Kompresor, klimatyzacja ELSTOCK
1,039.01 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Poniedziałek:5 szt.

    Ocena:
numer części:

51-0905

dostawca:

ELSTOCK

Ograniczenia producenta DENSO 6SBL14C
Ograniczenia producenta VALEO VCS-14EC
Ø koła pasowego [mm] 125
Liczba rowków 6
Ilość oleju [ml] 120
Czynnik chłodniczy R 134a
Liczba otworów do mocowania 3
Ciężar netto [kg] 6
nr EAN 5704651674768

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja 51-0905 ELSTOCK

Koszt kaucji: 263.84 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Kompresor klimatyzacji pasuje do: RENAULT CAPTUR I, CLIO IV, CLIO IV/HATCHBACK, CLIO IV/KOMBI 1.5D 11.12-

Kompresor, klimatyzacja 51-0905 ma zastosowanie do modeli samochodów

RENAULT

CLIO II, MASTER II, MEGANE I Grandtour, SCÉNIC I, LAGUNA II, LAGUNA II Grandtour, TRAFIC II

Numery OE Kompresor, klimatyzacja 51-0905 producenta ELSTOCK

RENAULT

926000994R, 926002352, 926002352R, 926008209R, 926008468R

numery OEM:
RENAULT      926000994R
RENAULT      926002352
RENAULT      926002352R
RENAULT      926008209R
RENAULT      926008468R
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja 51-0905 ELSTOCK w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.