Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Lancia LYBRA SW (839_) 2.4 JTD (839BXE1A) (1999.10-2000.09) 135km » 87-2125 elstock
wybrany samochód: 
Lancia Lybra Sw (839_) 2.4 Jtd (839bxe1a) (1999.10-2000.09) 135km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca 87-2125 ELSTOCK

87-2125 Zacisk hamulca ELSTOCK
elstock 87-2125

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

87-2125

producent:

ELSTOCK

Status produktu: Normalny
parzyste numery artykułów86-2125
Strona zabudowyOś tylna strona prawa
Strona zabudowyza osią
Ograniczenia producentaAKEBONO
Typ zacisku hamulcaZacisk pływający
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Średnica 1 [mm]35
dla grubości tarczy hamulcowej [mm]10
Typ tarczy hamulcowejwentylowany
dla średnicy tarczy hamulcowej [mm]262
MateriałStal
Ciężar netto [kg]1,7
nr EAN5704651435703
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca 87-2125 ELSTOCK

Koszt kaucji: 204.51 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ZACISK HAM. MITSUBISHI T. LANCER 1,5-2,0 08- PR
numery OEM:
CHRYSLER      5191268AA
DODGE      5191268AA
MITSUBISHI      4605A478
JEEP      5191268AA
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Zacisk hamulca 87-2125 ELSTOCK w samochodach:

Opinie Klientów o Zacisk hamulca 87-2125 ELSTOCK:

Włodzimierz, Schleusingen
2021-04-12
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.