Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zapłonowy » cewka zapłonowa Lamborghini LM-002 5.2 (1985.08-1992.12) 450km » 880370 era
wybrany samochód: 
Lamborghini Lm-002 5.2 (1985.08-1992.12) 450km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Cewka zapłonowa, OEM 880370 ERA

880370 Cewka zapłonowa, OEM ERA

    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

880370

dostawca:

ERA

Status produktu: Normalny
Ilość połączeń4
nr EAN8053379093908
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cewka zapłonowa, OEM 880370 ERA

numery OEM:
MITSUBISHI      H6T60271
OPEL      12 08 018
zamienniki:
DMB1103
brak
LUCAS ELECTRICAL
DMB976
brak
LUCAS ELECTRICAL

Zastosowanie Cewka zapłonowa, OEM 880370 ERA w samochodach:

Opinie Klientów o Cewka zapłonowa, OEM 880370 ERA:

Kamil, Warszawa
2024-05-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
RAFAŁ, JANOWIEC
2021-02-22
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Cewka zapłonowa


To transformator impulsowy występujący w układach zapłonowych silników spalinowych. Zadaniem cewki (induktora) jest zgromadzenie odpowiedniej ilości energii elektrycznej oraz przekazanie jej we właściwym momencie do świecy zapłonowej. Energia wytwarza iskrę niezbędną do zapłonu mieszanki paliwowo-powietrznej.

Do najczęściej występujących bolączek cewki zapłonowej zaliczyć można całkowity brak iskry na jednym z cylindrów oraz wypadanie zapłonów. O braku iskry poinformuje nas system diagnostyki, wyświetlając komunikat check engine. Gorzej jest w przypadku wypadania zapłonów. Taki objaw może być niezauważony przez długi czas. Oprogramowanie odpowiedzialne za pracę silnika może nie wychwycić tej usterki. Jedynie w najnowszych autach układy nadzorujące emisję spalin, dzięki swojej niezwykłej czułości mają szansę na wykrycie tego niedomagania.

Niektóre objawy nieprawidłowej pracy cewki zapłonowej są jednak proste do zauważenia. Jeśli mamy problem z uruchomieniem silnika, obroty "falują", silnik nierówno pracuje, możemy być prawie pewni, że wina leży po stronie cewki zapłonowej.

Takie objawy dostrzega się zwykle w trakcie przyspieszania luna postoju, najczęściej, gdy silnik jest dobrze rozgrzany.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.