| Napięcie [V] | 11 |
| Technika połączeń | 4 |
| Wymiar gwintu | M10X1 |
| Rozmiar klucza | 10 |
| Głębokość zabudowy [mm] | 24 |
| Długość całkowita [mm] | 150,5 |
| Specyfikacja | Twin Coil |
| nr EAN | 8053379144808 |
Dodatkowe informacje o produkcie Świeca żarowa 886035 ERA
| MERCEDES-BENZ | 665 159 02 01 | |
| MERCEDES-BENZ | A 665 159 02 01 | |
| SSANGYONG | 664 159 00 01 | |
| SSANGYONG | 664 159 01 01 | |
| SSANGYONG | 665 159 00 01 | |
| SSANGYONG | 665 159 01 01 | |
| SSANGYONG | 665 159 02 01 | |
| SSANGYONG | A66415-90000 | |
| SSANGYONG | A66415-90001 | |
| SSANGYONG | A66515-90001 | |
| SSANGYONG | A66515-90101 | |
| SSANGYONG | A6651590201 | |
| MAYBACH | 6651590201 | |
| MAYBACH | A6651590201 |
Zastosowanie Świeca żarowa 886035 ERA w samochodach:
Świece żarowe stosowane są w celu wstępnego podgrzania mieszanki paliwowo-powietrznej w silnikach z zapłonem samoczynnym, potocznie zwanych dieslami. Aby zapłon mieszanki w zimnym silniku diesla mógł nastąpić musi ona być podgrzana. Do tego właśnie używana jest świeca żarowa. W odróżnieniu od jej "benzynowej siostry" nie jest używana przez cały czas pracy silnika, tylko podczas jego rozgrzewania i jest wyłączana przez przekaźnik świecy żarowej, co zabezpiecza ją przez przegrzaniem i zniszczeniem. Stosowane są śiewce żarowe metalowe i cermiczne. Świece ceramiczne mają dłuższą żywotność i lepiej pzrekazują ciepło do mieszanki.