| Długość przewodu [mm] | 800 |
| Ilość przewodów | 4 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z materiałem mocującym |
| Sonda lambda | ogrzewana |
| Sonda lambda | Sonda planarna |
| Sonda lambda | Gwint uprzednio nasmarowany |
| dostępny również jako artykuł uniwersalny, patrz nr artykułu | 10.8240 |
| nr EAN | 8012510054314 |
Dodatkowe informacje o produkcie Sonda lambda, Made in Italy - OE Equivalent 10.8253 FACET EPS
| AUDI | 022 906 265 C | |
| AUDI | 06A 906 262 BB | |
| AUDI | 06A 906 262 CT | |
| AUDI | 1K0 998 262 A | |
| AUDI | 1K0 998 262 R | |
| SEAT | 022 906 262 K | |
| SEAT | 06A 906 262 BB | |
| SEAT | 06A 906 262 C | |
| SEAT | 06A 906 262 CT | |
| SEAT | 1K0 998 262 A | |
| SEAT | 1K0 998 262 R | |
| SEAT | 6L0 906 262 | |
| SKODA | 047 906 265 B | |
| SKODA | 06A 906 262 BB | |
| SKODA | 06A 906 262 BG | |
| SKODA | 06A 906 262 CT | |
| SKODA | 1K0 998 262 A | |
| SKODA | 1K0 998 262 R | |
| VOLKSWAGEN | 022 906 262 F | |
| VOLKSWAGEN | 022 906 262 K | |
| VOLKSWAGEN | 022 906 265 C | |
| VOLKSWAGEN | 047 906 265 B | |
| VOLKSWAGEN | 06A 906 262 BB | |
| VOLKSWAGEN | 06A 906 262 BG | |
| VOLKSWAGEN | 06A 906 262 C | |
| VOLKSWAGEN | 06A 906 262 CJ | |
| VOLKSWAGEN | 06A 906 262 CT | |
| VOLKSWAGEN | 1JE 998 262 | |
| VOLKSWAGEN | 1K0 998 262 A | |
| VOLKSWAGEN | 1K0 998 262 R | |
| VOLKSWAGEN | 6L0 906 262 |
Zastosowanie Sonda lambda, Made in Italy - OE Equivalent 10.8253 FACET EPS w samochodach:
Sonda lambda jest elementem układu wydechowego pojazdu wyposażonego w silnik spalinowy. Jej zadaniem jest pomiar stężenie tlenu w gazach spalinowych wykorzystujących się z silnika.
W samochodzie mogą występować dwie lub jedna sonda lambda. W przypadku występowania dwóch sond lambda mówi się o sądzie regulacyjnej i diagnostycznej albo montowanej przed i za katalizatorem. W przypadku występowania pojedynczej sondy lambda jest ona montowana zazwyczaj w kolektorze wydechowym silnika.
Zmierzona ilość pozostałego tlenu w gazach spalinowych pozwala na właściwy dobór mieszanki paliwowo powietrznej, a tym samym zminimalizowanie emisji szkodliwych substancji oraz maksymalne wykorzystywanie paliwa i procesie spalania.