| Długość [mm] | 400 |
| Ilość biegunów | 6 |
| nr EAN | 8435050640012 |
Dodatkowe informacje o produkcie Sonda lambda 75061 FAE
| BMW | 11 78 7 537 984 | |
| BMW | 11 78 7 537 993 | |
| BMW | 7 537 984 03 | |
| BMW | 7 537 993 03 | |
| CITROËN | 1618 AV | |
| CITROËN | 1618 KN | |
| CITROËN | 1618 NE | |
| CITROËN | 96.818.527.80 | |
| CITROËN | 96.871.610.80 | |
| DODGE | 39350 4A410 | |
| FIAT | 00551899960 | |
| FIAT | 55182912 | |
| FIAT | 55189996 | |
| FORD | 1701766 | |
| FORD | BG91 9D375 AA | |
| GMC | 0855506 | |
| GMC | 12620176 | |
| IVECO | 0000504135503 | |
| IVECO | 504135503 | |
| LANCIA | 55189996 | |
| MERCEDES-BENZ | 003 542 69 18 | |
| MERCEDES-BENZ | 004 542 69 18 | |
| MERCEDES-BENZ | 45426918 | |
| MERCEDES-BENZ | A 003 542 69 18 | |
| MERCEDES-BENZ | A 004 542 69 18 | |
| MITSUBISHI | 1588A001 | |
| NISSAN | 22690 00Q0L | |
| OPEL | 0855506 | |
| OPEL | 12620176 | |
| OPEL | 55189996 | |
| OPEL | 5855396 | |
| OPEL | 93179226 | |
| PEUGEOT | 1618.AV | |
| PEUGEOT | 1618.KN | |
| PEUGEOT | 1618.NE | |
| PEUGEOT | 96 818 527 80 | |
| PEUGEOT | 96 871 610 80 | |
| SAAB | 12620176 | |
| SAAB | 55189996 | |
| SAAB | 855506 | |
| SAAB | 93179226 | |
| VAUXHALL | 93179226 | |
| HYUNDAI | 39350 2A420 | |
| HYUNDAI | 39350 4A410 | |
| KIA | 39350 2A420 | |
| KIA | 39350 4A410 | |
| BUICK | 12620176 | |
| JEEP | 05149 012AA | |
| JEEP | 5149 012AA | |
| SMART | 003 542 69 18 | |
| SMART | 158A001 | |
| SMART | A0035426918 |
Zastosowanie Sonda lambda 75061 FAE w samochodach:
Sonda lambda jest elementem układu wydechowego pojazdu wyposażonego w silnik spalinowy. Jej zadaniem jest pomiar stężenie tlenu w gazach spalinowych wykorzystujących się z silnika.
W samochodzie mogą występować dwie lub jedna sonda lambda. W przypadku występowania dwóch sond lambda mówi się o sądzie regulacyjnej i diagnostycznej albo montowanej przed i za katalizatorem. W przypadku występowania pojedynczej sondy lambda jest ona montowana zazwyczaj w kolektorze wydechowym silnika.
Zmierzona ilość pozostałego tlenu w gazach spalinowych pozwala na właściwy dobór mieszanki paliwowo powietrznej, a tym samym zminimalizowanie emisji szkodliwych substancji oraz maksymalne wykorzystywanie paliwa i procesie spalania.