Długość [mm] | 800 |
Ilość biegunów | 6 |
Opcja wyposażenia | Con/With Kit 77030 |
nr EAN | 8435050638538 |
Dodatkowe informacje o produkcie Sonda lambda 75357 FAE
COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC
GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5
TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL
OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi
TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3
1131849, YM219F472JA
022906262AA, 022906262AR, 022906262AS, 022906262BE, 022906262BF, 022906262N, 022906262T, 03C906262C, 03E906262, 06A906262BT, 06A906265BT, 079906262, 07C906262AB, 07D906262D, 1K0998262H
022906262N, 03E906262
03E906262
079906262, 07C906262AB, 07D906262D
AUDI | 079 906 262 | |
AUDI | 07C 906 262 AB | |
AUDI | 07D 906 262 D | |
FORD | 1131849 | |
FORD | YM21-9F472-JA | |
SEAT | 022 906 262 N | |
SEAT | 03E 906 262 | |
SKODA | 03E 906 262 | |
VOLKSWAGEN | 022 906 262 AA | |
VOLKSWAGEN | 022 906 262 AR | |
VOLKSWAGEN | 022 906 262 AS | |
VOLKSWAGEN | 022 906 262 BE | |
VOLKSWAGEN | 022 906 262 BF | |
VOLKSWAGEN | 022 906 262 N | |
VOLKSWAGEN | 022 906 262 T | |
VOLKSWAGEN | 03C 906 262 C | |
VOLKSWAGEN | 03E 906 262 | |
VOLKSWAGEN | 06A 906 262 BT | |
VOLKSWAGEN | 06A 906 265 BT | |
VOLKSWAGEN | 079 906 262 | |
VOLKSWAGEN | 07C 906 262 AB | |
VOLKSWAGEN | 07D 906 262 D | |
VOLKSWAGEN | 1K0 998 262 H | |
STANDARD | SG-1174 | |
STANDARD | SG-1576 | |
STANDARD | SG-1577 |
Zastosowanie Sonda lambda 75357 FAE w samochodach:
Sonda lambda jest elementem układu wydechowego pojazdu wyposażonego w silnik spalinowy. Jej zadaniem jest pomiar stężenie tlenu w gazach spalinowych wykorzystujących się z silnika.
W samochodzie mogą występować dwie lub jedna sonda lambda. W przypadku występowania dwóch sond lambda mówi się o sądzie regulacyjnej i diagnostycznej albo montowanej przed i za katalizatorem. W przypadku występowania pojedynczej sondy lambda jest ona montowana zazwyczaj w kolektorze wydechowym silnika.
Zmierzona ilość pozostałego tlenu w gazach spalinowych pozwala na właściwy dobór mieszanki paliwowo powietrznej, a tym samym zminimalizowanie emisji szkodliwych substancji oraz maksymalne wykorzystywanie paliwa i procesie spalania.