Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
Układ wydechowy | przed katalizatorem |
Długość [mm] | 700 |
Techniczny numer informacyjny | Zr Planar |
Techniczny numer informacyjny | Universal 77015 |
nr EAN | 8435050619278 |
Dodatkowe informacje o produkcie Sonda lambda 77141 FAE
TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3
TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL
GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5
OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi
022906262AH, 030906262D, 030906262E, 030906262L, 06A906262AG, 06A906262G
VOLKSWAGEN | 022 906 262 AH | |
VOLKSWAGEN | 030 906 262 D | |
VOLKSWAGEN | 030 906 262 E | |
VOLKSWAGEN | 030 906 262 L | |
VOLKSWAGEN | 06A 906 262 AG | |
VOLKSWAGEN | 06A 906 262 G | |
STANDARD | SG-1544 | |
STANDARD | SG-889 |
Zastosowanie Sonda lambda 77141 FAE w samochodach:
Sonda lambda jest elementem układu wydechowego pojazdu wyposażonego w silnik spalinowy. Jej zadaniem jest pomiar stężenie tlenu w gazach spalinowych wykorzystujących się z silnika.
W samochodzie mogą występować dwie lub jedna sonda lambda. W przypadku występowania dwóch sond lambda mówi się o sądzie regulacyjnej i diagnostycznej albo montowanej przed i za katalizatorem. W przypadku występowania pojedynczej sondy lambda jest ona montowana zazwyczaj w kolektorze wydechowym silnika.
Zmierzona ilość pozostałego tlenu w gazach spalinowych pozwala na właściwy dobór mieszanki paliwowo powietrznej, a tym samym zminimalizowanie emisji szkodliwych substancji oraz maksymalne wykorzystywanie paliwa i procesie spalania.