
| Materiał wirnika pompy wody | Tworzywo sztuczne |
| Materiał uszczelnienia | papier |
| Materiał | Odlew aluminiowy |
| Ilość zębów | 19 |
| Liczba skrzydeł | 8 |
| Ciężar [kg] | 0,784 |
| dla numeru OE | 16 094 021 80 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
| uwzględnić informację serwisową | |
| nr EAN | 4027816218791 |
Dodatkowe informacje o produkcie Pompa wodna 21879 FEBI BILSTEIN
206, 607, 206 CC, 307, 307 SW, BOXER, 807
COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC
MULTIPLA, STRADA, PUNTO, DOBLO, STILO, DUCATO, ULYSSE
XSARA PICASSO, JUMPY I, C5 I, C5 I Break, C3 I, JUMPER I, C8
LYBRA, LYBRA SW, THESIS, PHEDRA, YPSILON, MUSA, DELTA III
S80 I, C70 I, V70 II, S60 I, XC90 I, S40 II, V50
1201E8, 1609402180, E111673
1232499, 1432630, 1562255, 1707009, 1870053
1609402180, 9463623088
1201E8, 1609402180, E111673
1609402180, 9463623088
30788221, 8653806
| CITROËN | 1201.E8 | |
| CITROËN | 16 094 021 80 | |
| CITROËN | E111673 | |
| FIAT | 1609402180 | |
| FIAT | 9463623088 | |
| FORD | 1 232 499 | |
| FORD | 1 432 630 | |
| FORD | 1 562 255 | |
| FORD | 1 707 009 | |
| FORD | 1 870 053 | |
| LANCIA | 1609402180 | |
| LANCIA | 9463623088 | |
| PEUGEOT | 1201.E8 | |
| PEUGEOT | 16 094 021 80 | |
| PEUGEOT | E111673 | |
| VOLVO | 30788221 | |
| VOLVO | 8653806 | |
| FORD USA | 3M5Q8591AA | |
| FORD USA | 3M5Q8591DA | |
| FORD USA | 3M5Q8591EA | |
| FORD USA | 3M5Q8591FA | |
| FORD USA | ME3M5Q8591F1A |
Zastosowanie Pompa wodna 21879 FEBI BILSTEIN w samochodach:
Opinie Klientów o Pompa wodna 21879 FEBI BILSTEIN:
Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.
Febi jest niemiecką firmą produkującą części zamienne do samochodów. Została założona w 1844 roku i od tego czas do dziś jest jednym z liderów rynku produkcji części samochodowych. Firma produkuje szeroką gamę produktów, w tym łożyska, elementy zawieszenia, tłumiki, amortyzatory i wiele innych.
Febi ma swoje fabryki i centra dystrybucji w Niemczech, a także biura sprzedaży i centra logistyczne w wielu krajach na całym świecie.
Firma stale inwestuje w nowoczesne technologie i maszyny, aby zapewnić najlepsze produkty i usługi swoim klientom. Febi jest znany z wysokiej jakości produktów, innowacji i długiej historii usług dla branży motoryzacyjnej.