Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » napęd koła, przeguby » półoś napędowa » 46793 febi bilstein

Pierścień uszczelniający, łożyskowanie wału napędowego 46793 FEBI BILSTEIN

46793 Pierścień uszczelniający, łożyskowanie wału napędowego FEBI BILSTEIN

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

46793

producent:

FEBI BILSTEIN

Grubość [mm] 10,0
Grubość [mm] 11,0
Średnica wewnętrzna [mm] 88,0
średnica zewnętrzna [mm] 105,0
Ciężar [kg] 0,080
nr EAN 4027816467939
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pierścień uszczelniający, łożyskowanie wału napędowego 46793 FEBI BILSTEIN

Uszczelniacz wału korbowego tył (88x105x10/11/11) pasuje do: MERCEDES G (W461), G (W463), SPRINTER 3-T (B903), SPRINTER 4-T (B904) 2.0-6.0 09.89-

Pierścień uszczelniający, łożyskowanie wału napędowego 46793 ma zastosowanie do modeli samochodów

MERCEDES-BENZ

KLASA M, CLK, KLASA S, KLASA S coupe, KLASA C, KLASA C coupe, KLASA C T-Model

Numery OE Pierścień uszczelniający, łożyskowanie wału napędowego 46793 producenta FEBI BILSTEIN

MERCEDES-BENZ

0159975447, 0159977947, 0159978047, 0159978147, A0159975447, A0159977947, A0159978047, A0159978147

numery OEM:
MERCEDES-BENZ      015 997 54 47
MERCEDES-BENZ      015 997 79 47
MERCEDES-BENZ      015 997 80 47
MERCEDES-BENZ      015 997 81 47
MERCEDES-BENZ      A015 997 54 47
MERCEDES-BENZ      A015 997 79 47
MERCEDES-BENZ      A015 997 80 47
MERCEDES-BENZ      A015 997 81 47

Zastosowanie Pierścień uszczelniający, łożyskowanie wału napędowego 46793 FEBI BILSTEIN w samochodach:

Opinie Klientów o Pierścień uszczelniający, łożyskowanie wału napędowego 46793 FEBI BILSTEIN:

Robert, Warszawa
2025-11-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Półoś napędowa


Trudno wyobrazić sobie działanie pojazdu bez półosi napędowych. Te bardzo ważne elementy przenoszą moment obrotowy z przekładni głównej na koła samochodu. W przypadku pojazdów z napędem przednim półoś wychodzi ze skrzyni biegów, w autach z napędem tylnym, jest elementem mostu napędowego.

Przy przeniesieniu napędu na koła tylne mamy do czynienia z tzw. sztywną belką. Tu występują półosie bez przegubów. Kiedy jednak napędzane są koła przednie, skrętne (jest to obecnie najpopularniejsze rozwiązanie ze względu na lepsze właściwości trakcyjne i prostszą konstrukcję płyty podłogowej), na półosi umieszczone są dwa przeguby. Jeden zewnętrzny (od strony koła), drugi wewnętrzny (przy skrzyni biegów).

Wyróżnia się trzy rodzaje półosi. Najbardziej archaiczną formą są półosie odciążone. Przenoszą jedynie moment obrotowy, nie przenoszą za to momentów zginających. Unowocześniona ich forma to półosie częściowo odciążone, w których możliwe jest przeniesienie prócz momentu obrotowego, również momentów zginających wygenerowanych przez siły działające na koło samochodu.

Ostatni rodzaj to półosie nieodciążone. Skonstruowane są w taki sposób, by móc przenosić moment skręcający i momenty zginające oraz poziome, pionowe i podłużne siły reakcji podłoża.

Informacje o producencie części samochodowych firmie Febi Bilstein

 

Febi jest niemiecką firmą produkującą części zamienne do samochodów. Została założona w 1844 roku i od tego czas do dziś jest jednym z liderów rynku produkcji części samochodowych. Firma produkuje szeroką gamę produktów, w tym łożyska, elementy zawieszenia, tłumiki, amortyzatory i wiele innych.

Febi ma swoje fabryki i centra dystrybucji w Niemczech, a także biura sprzedaży i centra logistyczne w wielu krajach na całym świecie.

Firma stale inwestuje w nowoczesne technologie i maszyny, aby zapewnić najlepsze produkty i usługi swoim klientom. Febi jest znany z wysokiej jakości produktów, innowacji i długiej historii usług dla branży motoryzacyjnej.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.