Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » napęd koła, przeguby » półoś napędowa Suzuki BALENO Kombi (EG) 1.6 i 16V (SY416) (1996.08-2002.05) 98km » 21007 febi bilstein
wybrany samochód: 
Suzuki Baleno Kombi (eg) 1.6 I 16v (sy416) (1996.08-2002.05) 98km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Łożysko pośrednie, wał napędowy 21007 FEBI BILSTEIN

21007 Łożysko pośrednie, wał napędowy FEBI BILSTEIN
febi 21007
Łożysko pośrednie, wał napędowy 21007
21007
107.99 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 11.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Środa:8 szt.
:9 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: 8 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

21007

producent:

FEBI BILSTEIN

Status produktu: Normalny
Grubość [mm]20,0
Średnica wewnętrzna [mm]30,0
średnica zewnętrzna [mm]58,0
MateriałGuma / metal
Strona zabudowyOś przednia
Ciężar [kg]0,26
nr EAN4027816210078
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Łożysko pośrednie, wał napędowy 21007 FEBI BILSTEIN

Łożysko półosi napędowej przód L/P (30x58x20mm) pasuje do: FORD FOCUS I, MONDEO III 1.8-2.2D 10.00-03.07
numery OEM:
FORD      4 106 404
FORD USA      XS7W3C083AB

Zastosowanie Łożysko pośrednie, wał napędowy 21007 FEBI BILSTEIN w samochodach:

Opinie Klientów o Łożysko pośrednie, wał napędowy 21007 FEBI BILSTEIN:

Robert, Warszawa
2025-11-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Półoś napędowa


Trudno wyobrazić sobie działanie pojazdu bez półosi napędowych. Te bardzo ważne elementy przenoszą moment obrotowy z przekładni głównej na koła samochodu. W przypadku pojazdów z napędem przednim półoś wychodzi ze skrzyni biegów, w autach z napędem tylnym, jest elementem mostu napędowego.

Przy przeniesieniu napędu na koła tylne mamy do czynienia z tzw. sztywną belką. Tu występują półosie bez przegubów. Kiedy jednak napędzane są koła przednie, skrętne (jest to obecnie najpopularniejsze rozwiązanie ze względu na lepsze właściwości trakcyjne i prostszą konstrukcję płyty podłogowej), na półosi umieszczone są dwa przeguby. Jeden zewnętrzny (od strony koła), drugi wewnętrzny (przy skrzyni biegów).

Wyróżnia się trzy rodzaje półosi. Najbardziej archaiczną formą są półosie odciążone. Przenoszą jedynie moment obrotowy, nie przenoszą za to momentów zginających. Unowocześniona ich forma to półosie częściowo odciążone, w których możliwe jest przeniesienie prócz momentu obrotowego, również momentów zginających wygenerowanych przez siły działające na koło samochodu.

Ostatni rodzaj to półosie nieodciążone. Skonstruowane są w taki sposób, by móc przenosić moment skręcający i momenty zginające oraz poziome, pionowe i podłużne siły reakcji podłoża.

Informacje o producencie części samochodowych firmie Febi Bilstein

 

Febi jest niemiecką firmą produkującą części zamienne do samochodów. Została założona w 1844 roku i od tego czas do dziś jest jednym z liderów rynku produkcji części samochodowych. Firma produkuje szeroką gamę produktów, w tym łożyska, elementy zawieszenia, tłumiki, amortyzatory i wiele innych.

Febi ma swoje fabryki i centra dystrybucji w Niemczech, a także biura sprzedaży i centra logistyczne w wielu krajach na całym świecie.

Firma stale inwestuje w nowoczesne technologie i maszyny, aby zapewnić najlepsze produkty i usługi swoim klientom. Febi jest znany z wysokiej jakości produktów, innowacji i długiej historii usług dla branży motoryzacyjnej.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.