Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego » FCL694724 ferodo

Zacisk hamulca, PREMIER FCL694724 FERODO

FCL694724 Zacisk hamulca, PREMIER FERODO

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

FCL694724

producent:

FERODO

Ciężar [kg] 1,55
Liczba cylindrów 1
Typ zacisku hamulca Zacisk pływający
Grubość tarczy hamulcowej [mm] 10
Średnica 1 [mm] 38
Materiał Stal
średnica zewnętrzna [mm] 38
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z dodatkami
System hamulcowy AKEBONO
Rodzaj połączenia Pudełko
Rozmiar gwintu 1 M7X1
parzyste numery artykułów FCL694723
Długość opakowania [cm] 19,5
Szerokość opakowania [cm] 15,3
Wysokość opakowania [cm] 12
nr EAN 4044197826841

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca, PREMIER FCL694724 FERODO

Koszt kaucji: 73.80 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Zacisk hamulca tarczowego tył P (fabrycznie regenerowany) pasuje do: MITSUBISHI LANCER CARGO/KOMBI, LANCER VII, OUTLANDER I 1.3-2.4 06.00-12.13

Zacisk hamulca, PREMIER FCL694724 ma zastosowanie do modeli samochodów

MITSUBISHI

PAJERO III Canvas Top, SPACE WAGON, SPACE STAR, GALLOPER, SANTAMO, PAJERO PININ I, SPACE RUNNER

Numery OE Zacisk hamulca, PREMIER FCL694724 producenta FERODO

MITSUBISHI

MR955066

numery OEM:
MITSUBISHI      MR955066

Zastosowanie Zacisk hamulca, PREMIER FCL694724 FERODO w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu

Informacje o producencie tarcz i klocków hamulcowych Ferrodo


Ferodo to firma produkująca części samochodowe, w szczególności klocki hamulcowe. Założona została w 1897 roku przez Herberta Frodshama. Obecnie ma fabryki na całym świecie, m.in. w Polsce, Hiszpanii, Chinach, Brazylii i Stanach Zjednoczonych.
Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.