Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Audi A6 C6 (4F2) 2.7 TDI quattro (2004.11-2008.10) 180km » FCL694748 ferodo
wybrany samochód: 
Audi A6 C6 (4f2) 2.7 Tdi Quattro (2004.11-2008.10) 180km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca, PREMIER FCL694748 FERODO

FCL694748 Zacisk hamulca, PREMIER FERODO

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

FCL694748

producent:

FERODO

Status produktu: Normalny
Ciężar [kg]5
Liczba cylindrów2
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy stały
Grubość tarczy hamulcowej [mm]13
Średnica 1 [mm]46
MateriałStal
średnica zewnętrzna [mm]46
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez dodatków
System hamulcowyAP Lockheed
Rodzaj połączeniaPudełko
Rozmiar gwintu 1M10X1
Rozstaw śrub mocujących [mm]83
parzyste numery artykułówFCL694747
Długość opakowania [cm]19,5
Szerokość opakowania [cm]15,3
Wysokość opakowania [cm]12
nr EAN4044197827084
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca, PREMIER FCL694748 FERODO

Zacisk hamulca tarczowego tył P (fabrycznie regenerowany) pasuje do: LAND ROVER DEFENDER 2.5-3.9 08.90-02.16
numery OEM:
LAND ROVER      STC1268

Zastosowanie Zacisk hamulca, PREMIER FCL694748 FERODO w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu

Informacje o producencie tarcz i klocków hamulcowych Ferrodo


Ferodo to firma produkująca części samochodowe, w szczególności klocki hamulcowe. Założona została w 1897 roku przez Herberta Frodshama. Obecnie ma fabryki na całym świecie, m.in. w Polsce, Hiszpanii, Chinach, Brazylii i Stanach Zjednoczonych.
Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.