Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » linka hamulcowa Citroën JUMPY II Furgon 1.6 HDi 90 8V (2007.01-2016.03) 90km » FBS10047 fte automotive gmbh
wybrany samochód: 
Citroën Jumpy Ii Furgon 1.6 Hdi 90 8v (2007.01-2016.03) 90km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Cięgło, hamulec postojowy FBS10047 FTE automotive GmbH

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

FBS10047

Status produktu: Normalny
Długość [mm]175
Typ układu hamulcowegoHamulec bębnowy
nr EAN4028569460055
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cięgło, hamulec postojowy FBS10047 FTE automotive GmbH

numery OEM:
FORD      1034280
FORD      1064280
FORD      1094178
FORD      1209852
FORD      1220462
FORD      1226733
FORD      1232018
FORD      1253162
FORD      1335046
FORD      1343668
FORD      2M512A635AA
FORD      98AG2A635AC
FORD      98AG2A635AD
FORD      98AG2A635AE
FORD      98AG2A635AF
FORD      98AG2A635AG
MAZDA      D350 44 430C
MAZDA      D350 44 430D

Zastosowanie Cięgło, hamulec postojowy FBS10047 FTE automotive GmbH w samochodach:

Linka hamulcowa


Aby zlokalizować ewentualne uszkodzenia linki hamulca ręcznego, należy dokonać wzrokowej kontroli części. Linka nie może posiadać żadnych śladów uszkodzeń mechanicznych ani korozji. Jeśli takie zmiany zostaną zaobserwowane, linkę należy natychmiast wymienić. Trzeba przy tym pamiętać, aby jednocześnie przyjrzeć się stanowi rozgałęźnika linki hamulca.

O konieczności diagnostyki lub wymiany tych elementów mogą informować nas następujące objawy: świecenie się kontrolki płynu hamulcowego, zamarzanie hamulca zimą, brak reakcji na zaciągnięcie hamulca ręcznego, blokowanie się kół bez zaciągniętego hamulca, częściowe blokowanie kół w momencie zaciągnięcia hamulca postojowego.

Jedną z przyczyn, z powodu których linkę należy wymienić, jest uszkodzenie jej polimerowej powłoki zewnętrznej. Brak dostatecznej ochrony sprawi, że do środka przedostawać się będą brud i wilgoć. Wypłukany zostanie materiał smarny, co w efekcie doprowadzi do zakleszczenia lub całkowitego zerwania linki.

Korozję tego elementu znacznie przyspiesza garażowanie samochodu w nieogrzewanym pomieszczeniu, w warunkach dość wysokiej wilgotności i niewystarczającej wentylacji.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.