Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » linka hamulcowa Citroën C3 I (FC_, FN_) 1.4 i Bivalent (2002.02-???) 73km » FBS17024 fte automotive gmbh
wybrany samochód: 
Citroën C3 I (fc_, Fn_) 1.4 I Bivalent (2002.02-???) 73km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Cięgło, hamulec postojowy FBS17024 FTE automotive GmbH

FBS17024 Cięgło, hamulec postojowy FTE automotive GmbH

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

FBS17024

Status produktu: Artykuł wychodzący
Typ układu hamulcowegoHamulec bębnowy
Długość [mm]755
nr EAN4028569002026
Status produktu: Artykuł wychodzący

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cięgło, hamulec postojowy FBS17024 FTE automotive GmbH

numery OEM:
OPEL      522 569
OPEL      522 601
OPEL      522597
OPEL      90 189 719
OPEL      90 421 703
VAUXHALL      90 189 719
VAUXHALL      90 375 405
VAUXHALL      90 421 703

Zastosowanie Cięgło, hamulec postojowy FBS17024 FTE automotive GmbH w samochodach:

Linka hamulcowa


Aby zlokalizować ewentualne uszkodzenia linki hamulca ręcznego, należy dokonać wzrokowej kontroli części. Linka nie może posiadać żadnych śladów uszkodzeń mechanicznych ani korozji. Jeśli takie zmiany zostaną zaobserwowane, linkę należy natychmiast wymienić. Trzeba przy tym pamiętać, aby jednocześnie przyjrzeć się stanowi rozgałęźnika linki hamulca.

O konieczności diagnostyki lub wymiany tych elementów mogą informować nas następujące objawy: świecenie się kontrolki płynu hamulcowego, zamarzanie hamulca zimą, brak reakcji na zaciągnięcie hamulca ręcznego, blokowanie się kół bez zaciągniętego hamulca, częściowe blokowanie kół w momencie zaciągnięcia hamulca postojowego.

Jedną z przyczyn, z powodu których linkę należy wymienić, jest uszkodzenie jej polimerowej powłoki zewnętrznej. Brak dostatecznej ochrony sprawi, że do środka przedostawać się będą brud i wilgoć. Wypłukany zostanie materiał smarny, co w efekcie doprowadzi do zakleszczenia lub całkowitego zerwania linki.

Korozję tego elementu znacznie przyspiesza garażowanie samochodu w nieogrzewanym pomieszczeniu, w warunkach dość wysokiej wilgotności i niewystarczającej wentylacji.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.