Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Audi A4 B6 Avant (8E5) 1.8 T quattro (2001.09-2002.07) 150km » RX349866A0 fte automotive gmbh
wybrany samochód: 
Audi A4 B6 Avant (8e5) 1.8 T Quattro (2001.09-2002.07) 150km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca RX349866A0 FTE automotive GmbH

RX349866A0 Zacisk hamulca FTE automotive GmbH

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

RX349866A0

Status produktu: Normalny
Średnica tłoka [mm]34
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy ze zintegrowanym hamulcem pomocniczym
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez łącznika
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego
MateriałŻeliwo
Kolor zacisku hamulcowegoszarość żeliwowa
System hamulcowyTRW
parzyste numery artykułówRX349865A0
nr EAN4028569500676
Status produktu: Normalny

skład zestawu:
RKS8626008 Tłoczek, zacisk hamulca
RKS8826021 Zestaw naprawczy, zacisk hamulca
RKS8999023 Tuleja prowadząca, zacisk hamulcowy
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca RX349866A0 FTE automotive GmbH

Koszt kaucji: 141.47 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ZACISK HAM FTE RX349866A0 HONDA CIVIC VI 94-01
numery OEM:
HONDA      43012-ST3-E50
zamienniki:
LC7672
brak
DELPHI
ADH24552
brak
BLUE PRINT
PF20940
brak
LPR
13012126152
brak
SBS
343491
brak
KAWE
J3224055
brak
HERTH+BUSS JAKOPARTS
F 28 093
brak
BREMBO
38173100
brak
TEXTAR

Zastosowanie Zacisk hamulca RX349866A0 FTE automotive GmbH w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.