Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Volvo FH16 FH 16/580 (2005-???) 579km » RX359825A0 fte automotive gmbh
wybrany samochód: 
Volvo Fh16 Fh 16/580 (2005-???) 579km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca RX359825A0 FTE automotive GmbH

RX359825A0 Zacisk hamulca FTE automotive GmbH

    Ocena:
numer części:

RX359825A0

Status produktu: Normalny
Średnica tłoka [mm]35
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy z osadzeniem typu pięść
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez łącznika
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego
MateriałAluminium
Kolor zacisku hamulcowegoszarość żeliwowa
System hamulcowyDAC
parzyste numery artykułówRX359826A0
nr EAN4028569498591
Status produktu: Normalny

skład zestawu:
RKS8650005 Tłoczek, zacisk hamulca
RKS8850005 Zestaw naprawczy, zacisk hamulca
RKS8950002 Tuleja prowadząca, zacisk hamulcowy
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca RX359825A0 FTE automotive GmbH

Koszt kaucji: 141.47 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ZACISK HAM FTE RX359825A0
numery OEM:
CHEVROLET      96205954
CHEVROLET      96246689
CHEVROLET      96289796
zamienniki:
LC7623
brak
DELPHI
J3210908
brak
HERTH+BUSS JAKOPARTS
ADG04571
brak
BLUE PRINT
QBS7033
brak
QUINTON
1301215013
brak
SBS
343386
brak
KAWE
38156400
brak
TEXTAR

Zastosowanie Zacisk hamulca RX359825A0 FTE automotive GmbH w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.