Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Iveco DAILY VI Platforma / podwozie 35S17, 35C17, 40C17, 45S17,45C17, 50C17, 60C17, 65C17,... (2014.03-2016.04) 170km » RX3898142A0 fte automotive gmbh
wybrany samochód: 
Iveco Daily Vi Platforma / Podwozie 35s17, 35c17, 40c17, 45s17,45c17, 50c17, 60c17, 65c17,... (2014.03-2016.04) 170km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca RX3898142A0 FTE automotive GmbH

RX3898142A0 Zacisk hamulca FTE automotive GmbH

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

RX3898142A0

Status produktu: Normalny
Średnica tłoka [mm]38
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy ze zintegrowanym hamulcem pomocniczym
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez łącznika
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego
MateriałŻeliwo
Kolor zacisku hamulcowegoszarość żeliwowa
System hamulcowyBOSCH
parzyste numery artykułówRX3898141A0
nr EAN4028569500393
Status produktu: Normalny

skład zestawu:
RKS8637003 Tłoczek, zacisk hamulca
RKS8837007 Zestaw naprawczy, zacisk hamulca
RKS8923011 Tuleja prowadząca, zacisk hamulcowy
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca RX3898142A0 FTE automotive GmbH

Koszt kaucji: 141.47 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ZACISK HAM FTE RX3898142A0 JAGUAR X-TYPE 01-09
numery OEM:
JAGUAR      C2S38059
JAGUAR      C2S46538
zamienniki:
DC784753
brak
DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE
344337
brak
KAWE
211210
brak
NK
38173700
brak
TEXTAR

Zastosowanie Zacisk hamulca RX3898142A0 FTE automotive GmbH w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.