Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Opel MOKKA / MOKKA X (J13) 1.8 (_76) (2013.01-???) 140km » RX3898192A0 fte automotive gmbh
wybrany samochód: 
Opel Mokka / Mokka X (j13) 1.8 (_76) (2013.01-???) 140km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca RX3898192A0 FTE automotive GmbH

RX3898192A0 Zacisk hamulca FTE automotive GmbH

    Ocena:
numer części:

RX3898192A0

Status produktu: Normalny
Średnica tłoka [mm]38
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy ze zintegrowanym hamulcem pomocniczym
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez łącznika
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego
dla grubości tarczy hamulcowej [mm]12
MateriałAluminium
Kolor zacisku hamulcowegoszarość żeliwowa
System hamulcowyTRW
parzyste numery artykułówRX3898191A0
nr EAN4028569670317
Status produktu: Normalny

skład zestawu:
RKS8699094 Tłoczek, zacisk hamulca
RKS8810011 Zestaw naprawczy, zacisk hamulca
RKS8947009 Tuleja prowadząca, zacisk hamulcowy
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca RX3898192A0 FTE automotive GmbH

Koszt kaucji: 141.47 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Zacisk hamulca tarczowego tył P pasuje do: PEUGEOT 308 I 1.6-2.0D 09.07-10.14
numery OEM:
CITROËN      4401P5
PEUGEOT      4401P5

Zastosowanie Zacisk hamulca RX3898192A0 FTE automotive GmbH w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.