Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Opel MOKKA / MOKKA X (J13) 1.8 (_76) (2013.01-???) 140km » RX389828A0 fte automotive gmbh
wybrany samochód: 
Opel Mokka / Mokka X (j13) 1.8 (_76) (2013.01-???) 140km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca RX389828A0 FTE automotive GmbH

RX389828A0 Zacisk hamulca FTE automotive GmbH

    Ocena:
numer części:

RX389828A0

Status produktu: Normalny
Średnica tłoka [mm]38
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy ze zintegrowanym hamulcem pomocniczym
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez łącznika
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego
MateriałŻeliwo
Kolor zacisku hamulcowegoszarość żeliwowa
System hamulcowyTRW
parzyste numery artykułówRX389829A0
nr EAN4028569351384
Status produktu: Normalny

skład zestawu:
RKS0079 Zestaw naprawczy, zacisk hamulca
RKS8699045 Tłoczek, zacisk hamulca
RKS8847018 Zestaw naprawczy, zacisk hamulca
RKS8999003 Tuleja prowadząca, zacisk hamulcowy
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca RX389828A0 FTE automotive GmbH

Koszt kaucji: 146.07 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ZACISK HAM FTE RX389828A0 FORD GALAXY 1.9TDI 115KM 00-06, 2.0I 116KM 95-06 TYŁ LEWY
numery OEM:
AUDI      1H0 615 423A
AUDI      1H0 615 423B
AUDI      1H0 615 423D
AUDI      1H0 615 423DX
AUDI      6K0 615 423B
AUDI      6N0 615 423
AUDI      7M0 615 423
FORD      1001960
FORD      1478438
FORD      95VW2B119CA
SEAT      7M0 615 423
SKODA      1H0 615 423 A
SKODA      1H0 615 423 B
SKODA      1H0 615 423 D
SKODA      1H0 615 423 DX
SKODA      6K0 615 423 B
SKODA      6N0 615 423
SKODA      7M0 615 423
VOLKSWAGEN      7M0 615 423

Zastosowanie Zacisk hamulca RX389828A0 FTE automotive GmbH w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.