Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Mitsubishi LANCER IV liftback (C6_A, C7_A) 2.0 D (C67A) (1992.06-1993.07) 68km » RX389843A0 fte automotive gmbh
wybrany samochód: 
Mitsubishi Lancer Iv Liftback (c6_a, C7_a) 2.0 D (c67a) (1992.06-1993.07) 68km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca RX389843A0 FTE automotive GmbH

RX389843A0 Zacisk hamulca FTE automotive GmbH

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

RX389843A0

Status produktu: Normalny
Średnica tłoka [mm]38
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy ze zintegrowanym hamulcem pomocniczym
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez łącznika
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego
MateriałAluminium
Kolor zacisku hamulcowegoszarość żeliwowa
System hamulcowyTRW
parzyste numery artykułówRX389844A0
nr EAN4028569440002
Status produktu: Normalny

skład zestawu:
RKS8699045 Tłoczek, zacisk hamulca
RKS8847018 Zestaw naprawczy, zacisk hamulca
RKS8936010 Tuleja prowadząca, zacisk hamulcowy
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca RX389843A0 FTE automotive GmbH

Koszt kaucji: 146.07 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ZACISK HAM FTE RX389843A0 OPEL ASTRA G 1.2 16V 75KM 00-05, 1.7CDTI 80KM 03-05, ZAFIRA A 1.6 16V 101KM 99-05 TYŁ LEWY
numery OEM:
OPEL      542047
OPEL      542467
OPEL      5542275
OPEL      93170606
OPEL      93176084
OPEL      93177446
VAUXHALL      542047
VAUXHALL      542467
VAUXHALL      5542275
VAUXHALL      93170606
VAUXHALL      93176084
VAUXHALL      93177446
VAUXHALL      R1740118

Zastosowanie Zacisk hamulca RX389843A0 FTE automotive GmbH w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.