Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego » RX409834A0 fte automotive gmbh

Zacisk hamulca RX409834A0 FTE automotive GmbH

RX409834A0 Zacisk hamulca FTE automotive GmbH

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

RX409834A0

Średnica tłoka [mm] 40
Typ zacisku hamulca Zacisk hamulcowy z osadzeniem typu pięść (2-tłoczkowy)
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez łącznika
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego 
Materiał Żeliwo
Kolor zacisku hamulcowego szarość żeliwowa
System hamulcowy BENDIX
parzyste numery artykułów RX409833A0
nr EAN 4028569494012

skład zestawu:
RKS8699065 Tłoczek, zacisk hamulca
RKS8848011 Zestaw naprawczy, zacisk hamulca
RKS8948001 Tuleja prowadząca, zacisk hamulcowy
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca RX409834A0 FTE automotive GmbH

Koszt kaucji: 141.47 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ZACISK HAM FTE RX409834A0 VOLVO 740 84-92, 760 81-92, 940 90-95, 940 II 94-98
numery OEM:
VOLVO      1329641
VOLVO      13296413
VOLVO      1329643
VOLVO      13296439
VOLVO      271363
VOLVO      2713634
VOLVO      5002739
VOLVO      50027390
VOLVO      5002810
VOLVO      50028109
VOLVO      8111062
zamienniki:
PF11082
brak
LPR
0 986 47B 763
brak
BOSCH
QBS4570
brak
QUINTON
214890
NK
1301214848
brak
SBS
1301214890
brak
SBS
341309
brak
KAWE
38137300
brak
TEXTAR

Zastosowanie Zacisk hamulca RX409834A0 FTE automotive GmbH w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.