Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Audi A6 C6 (4F2) S6 quattro (2006.03-2011.03) 435km » RX419834A0 fte automotive gmbh
wybrany samochód: 
Audi A6 C6 (4f2) S6 Quattro (2006.03-2011.03) 435km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca RX419834A0 FTE automotive GmbH

RX419834A0 Zacisk hamulca FTE automotive GmbH

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

RX419834A0

Status produktu: Normalny
Średnica tłoka [mm]41
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy ze zintegrowanym hamulcem pomocniczym
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez łącznika
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego
MateriałŻeliwo
Kolor zacisku hamulcowegoszarość żeliwowa
System hamulcowyTRW
parzyste numery artykułówRX419833A0
nr EAN4028569652375
Status produktu: Normalny

skład zestawu:
RKS8647022 Tłoczek, zacisk hamulca
RKS8847020 Zestaw naprawczy, zacisk hamulca
RKS8947017 Tuleja prowadząca, zacisk hamulcowy
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca RX419834A0 FTE automotive GmbH

Koszt kaucji: 146.07 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ZACISK HAM FTE RX419834A0 AUDI A4 01-09
numery OEM:
AUDI      8E0 615 424 D
AUDI      8E0 615 424 H
SEAT      8E0 615 424 D
SEAT      8E0 615 424 H
SKODA      8E0 615 424 D
SKODA      8E0 615 424 H
VOLKSWAGEN      8E0 615 424 D
VOLKSWAGEN      8E0 615 424 H
zamienniki:
DC73745
brak
DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE
QBS7874
brak
QUINTON
13012147300
brak
SBS
343745
brak
KAWE
38180500
brak
TEXTAR

Zastosowanie Zacisk hamulca RX419834A0 FTE automotive GmbH w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.