Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Opel CORSA C (X01) 1.0 (F08, F68) (2000.09-2003.06) 58km » RX48997A0 fte automotive gmbh
wybrany samochód: 
Opel Corsa C (x01) 1.0 (f08, F68) (2000.09-2003.06) 58km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca RX48997A0 FTE automotive GmbH

RX48997A0 Zacisk hamulca FTE automotive GmbH

    Ocena:
numer części:

RX48997A0

Status produktu: Normalny
Średnica tłoka [mm]48
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy z osadzeniem typu pięść
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez łącznika
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego
MateriałŻeliwo
Kolor zacisku hamulcowegoszarość żeliwowa
System hamulcowyTRW
parzyste numery artykułówRX48996A0
nr EAN4028569352244
Status produktu: Normalny

skład zestawu:
RKS8699022 Tłoczek, zacisk hamulca
RKS8899015 Zestaw naprawczy, zacisk hamulca
RKS8999017 Tuleja prowadząca, zacisk hamulcowy
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca RX48997A0 FTE automotive GmbH

Koszt kaucji: 141.47 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ZACISK HAM FTE RX48997A0 DACIA LOGAN 1.2 16V 75KM 06-, 1.5DCI 88KM 10-, 1.6 16V 105KM 10- -ABS PRZÓD LEWY
numery OEM:
RENAULT      5002674
RENAULT      60 01 547 617
RENAULT      77 01 201 770
RENAULT      77 01 208 172
RENAULT      77 01 499 275
DACIA      60 01 547 617
DACIA      77 01 201 770
DACIA      77 01 499 275
DACIA      7701208172

Zastosowanie Zacisk hamulca RX48997A0 FTE automotive GmbH w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.