Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Subaru SVX (CX) 3.3 i 24V 4WD (CXW) (1994.09-1997.12) 220km » RX519861A0 fte automotive gmbh
wybrany samochód: 
Subaru Svx (cx) 3.3 I 24v 4wd (cxw) (1994.09-1997.12) 220km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca RX519861A0 FTE automotive GmbH

RX519861A0 Zacisk hamulca FTE automotive GmbH

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

RX519861A0

Status produktu: Normalny
Średnica tłoka [mm]51
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy z osadzeniem typu pięść
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez łącznika
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego
MateriałŻeliwo
parzyste numery artykułówRX519860A0
System hamulcowyTOKICO
Kolor zacisku hamulcowegoszarość żeliwowa
nr EAN4028569672311
Status produktu: Normalny

skład zestawu:
RKS8699069 Tłoczek, zacisk hamulca
RKS8899030 Zestaw naprawczy, zacisk hamulca
RKS8952010 Tuleja prowadząca, zacisk hamulcowy
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca RX519861A0 FTE automotive GmbH

Koszt kaucji: 141.47 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Zacisk hamulca tarczowego przód P pasuje do: SUZUKI ALTO VI, IGNIS I 1.1/1.3 10.00-12.08
numery OEM:
MITSUBISHI      4605A339
MITSUBISHI      4605A788
SUZUKI      55101-80G00
SUZUKI      55101-80G01
SUZUKI      55101-80G03
SUZUKI      55101M76G11
SUZUKI      55103M79F00

Zastosowanie Zacisk hamulca RX519861A0 FTE automotive GmbH w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.