Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Fiat STILO Multi Wagon (192_) 1.9 JTD (2004.04-2008.08) 136km » RX601411A0 fte automotive gmbh
wybrany samochód: 
Fiat Stilo Multi Wagon (192_) 1.9 Jtd (2004.04-2008.08) 136km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca RX601411A0 FTE automotive GmbH

RX601411A0 Zacisk hamulca FTE automotive GmbH

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

RX601411A0

Status produktu: Normalny
Średnica tłoka [mm]60
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy z osadzeniem typu pięść
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez łącznika
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego
MateriałŻeliwo
Kolor zacisku hamulcowegoszarość żeliwowa
System hamulcowyATE
parzyste numery artykułówRX601311A0
nr EAN4028569408118
Status produktu: Normalny

skład zestawu:
RKS0081 Zestaw tulei prowadzących, zacisk hamulca
RKS8625006 Tłoczek, zacisk hamulca
RKS8825007 Zestaw naprawczy, zacisk hamulca
RKS8999021 Tuleja prowadząca, zacisk hamulcowy
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca RX601411A0 FTE automotive GmbH

Koszt kaucji: 141.47 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ZACISK HAM FTE RX601411A0
numery OEM:
FORD      1072759
FORD      1072951
FORD      1072959
FORD      1121753
FORD      1138591
FORD      1478469
FORD      6668590
FORD      93BB-2L231-AA
FORD      97BC-2L231-CA
FORD      97BG-2L231-AA
FORD      97BG-2L231-CA
FORD      97BX-2B294-CA
FORD      R97BX-2B294-CA
FORD      R97BX2B294CB

Zastosowanie Zacisk hamulca RX601411A0 FTE automotive GmbH w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.