Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Volkswagen TOUAREG (7LA, 7L6, 7L7) 3.0 TDI (2006.04-2010.05) 211km » RX6098103A0 fte automotive gmbh
wybrany samochód: 
Volkswagen Touareg (7la, 7l6, 7l7) 3.0 Tdi (2006.04-2010.05) 211km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca RX6098103A0 FTE automotive GmbH

RX6098103A0 Zacisk hamulca FTE automotive GmbH

    Ocena:
numer części:

RX6098103A0

Status produktu: Normalny
Średnica tłoka [mm]60
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy z osadzeniem typu pięść
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez łącznika
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego
MateriałŻeliwo
Kolor zacisku hamulcowegoszarość żeliwowa
System hamulcowyGIRLING
parzyste numery artykułówRX6098104A0
nr EAN4028569671321
Status produktu: Normalny

skład zestawu:
RKS8699044 Tłoczek, zacisk hamulca
RKS8899008 Zestaw naprawczy, zacisk hamulca
RKS8999008 Tuleja prowadząca, zacisk hamulcowy
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca RX6098103A0 FTE automotive GmbH

Koszt kaucji: 141.47 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ZACISK HAM FTE RX6098103A0 RENAULT ESPACE II 91-96, 25 84-92
numery OEM:
RENAULT      7701 202 046

Zastosowanie Zacisk hamulca RX6098103A0 FTE automotive GmbH w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.