Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Audi A4 B5 (8D2) 1.8 T (1995.01-2000.11) 150km » RX609825A0 fte automotive gmbh
wybrany samochód: 
Audi A4 B5 (8d2) 1.8 T (1995.01-2000.11) 150km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca RX609825A0 FTE automotive GmbH

RX609825A0 Zacisk hamulca FTE automotive GmbH

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

RX609825A0

Status produktu: Normalny
Średnica tłoka [mm]60
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy z osadzeniem typu pięść
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez łącznika
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego
MateriałŻeliwo
Kolor zacisku hamulcowegoszarość żeliwowa
System hamulcowyATE
parzyste numery artykułówRX609826A0
nr EAN4028569487304
Status produktu: Normalny

skład zestawu:
RKS8648013 Tłoczek, zacisk hamulca
RKS8847024 Zestaw naprawczy, zacisk hamulca
RKS8947011 Tuleja prowadząca, zacisk hamulcowy
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca RX609825A0 FTE automotive GmbH

Koszt kaucji: 146.07 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ZACISK HAM FTE RX609825A0
numery OEM:
AUDI      7H0 615 123A
AUDI      7L6 615 123F
SEAT      7H0 615 123 A
SEAT      7L6 615 123 F
SKODA      7H0 615 123 A
SKODA      7L6 615 123 F
VOLKSWAGEN      7H0 615 123 A
VOLKSWAGEN      7H0 615 123 C
VOLKSWAGEN      7L6 615 123 F

Zastosowanie Zacisk hamulca RX609825A0 FTE automotive GmbH w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.