Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego » RX609842A0 fte automotive gmbh

Zacisk hamulca RX609842A0 FTE automotive GmbH

RX609842A0 Zacisk hamulca FTE automotive GmbH

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

RX609842A0

Średnica tłoka [mm] 60
Typ zacisku hamulca Zacisk hamulcowy z osadzeniem typu pięść
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez łącznika
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego 
Materiał Żeliwo
Kolor zacisku hamulcowego szarość żeliwowa
System hamulcowy AKEBONO
parzyste numery artykułów RX609841A0
nr EAN 4028569491158

skład zestawu:
RKS8614002 Tłoczek, zacisk hamulca
RKS8814003 Zestaw naprawczy, zacisk hamulca
RKS8936006 Tuleja prowadząca, zacisk hamulcowy
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca RX609842A0 FTE automotive GmbH

Koszt kaucji: 146.07 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ZACISK HAM FTE RX609842A0 ISUZU TROOPER 91-
numery OEM:
ISUZU      8-97035-248-0
ISUZU      8-97144-476-0
OPEL      542107
OPEL      542248
OPEL      5542028
OPEL      93172937
OPEL      95523220
OPEL      97035248
OPEL      97144476
OPEL      98308566
VAUXHALL      93172937
VAUXHALL      95523220
VAUXHALL      97 035 248
VAUXHALL      97 144 476
VAUXHALL      98 308 566
zamienniki:
0 986 47B 060
brak
BOSCH
J3229006
brak
HERTH+BUSS JAKOPARTS
13012136206
brak
SBS
342809
brak
KAWE
38122000
brak
TEXTAR

Zastosowanie Zacisk hamulca RX609842A0 FTE automotive GmbH w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu