
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez uszczelnienia |
| Materiał wirnika pompy wody | blacha stalowa |
| Wykonanie pompy wodnej | dla napędu paskiem zębatym |
| Tryb pracy | mechaniczne |
| nr EAN | 8032747263464 |
Dodatkowe informacje o produkcie Pompa wodna PA508 GRAF
ALMERA TINO, ALMERA II Hatchback, MAXIMA, ALMERA II, X-TRAIL I, PRIMERA, PRIMERA Hatchback
FX, Q45 III, M35, M45, EX, G coupe, G
2101053J00, 2101053J01, 2101053J03, 2101053J04, 2101053J05, 2101070J00, 210109F501
| NISSAN | 21010-53J00 | |
| NISSAN | 21010-53J01 | |
| NISSAN | 21010-53J03 | |
| NISSAN | 21010-53J04 | |
| NISSAN | 21010-53J05 | |
| NISSAN | 21010-70J00 | |
| NISSAN | 21010-9F501 |
Zastosowanie Pompa wodna PA508 GRAF w samochodach:
Opinie Klientów o Pompa wodna PA508 GRAF:
Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.