Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » napęd koła, przeguby » półoś napędowa » 218358 gsp

Wał napędowy 218358 GSP

218358 Wał napędowy GSP
278.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Poniedziałek:6 szt.
: >10 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 6 szt.
 
    Ocena:
5/5 (12 ocen)
numery handlowe:

GDS18358

numer części:

218358

producent:

GSP

Średnica pierścienia uszczelniającego [mm] 56
Wewnętrzne uzębienie, od strony koła 23
Uzębienie zewnętrzne od strony mechanizmu różn. 23
Uzębienie zewnętrzne od strony koła 36
Wymiar gwintu M10
Długość [mm] 899

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Wał napędowy 218358 GSP

Wał napędowy 218358 ma zastosowanie do modeli samochodów

FORD

COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC

Numery OE Wał napędowy 218358 producenta GSP

FORD

1306777, 1310250, 1324168, 1420577, 1431161, 1446232, 1450574, 1474431, 1474807, 1510274, 1567824, 1682435, 16861113, 1686113, 1707965, 1726946, 1784752, 1798100, 3601651, 3M513B436BAC, 3M513B436BAD, 3M513B436BAE, 3M513B436BAF, 3M513B436BAG, 4M513B436JA, 4M513B436JB, 4M513B436JC, 4M513B436JD, 4M513B436JE, 4M513B436JF, 9M513B436BA, RM4M513B436J1F, RM4M513B436JB, RM9M513B436B2B

numery OEM:
FORD      1306777
FORD      1310250
FORD      1324168
FORD      1420577
FORD      1431161
FORD      1446232
FORD      1450574
FORD      1474431
FORD      1474807
FORD      1510274
FORD      1567824
FORD      1682435
FORD      16861113
FORD      1686113
FORD      1707965
FORD      1726946
FORD      1784752
FORD      1798100
FORD      3601651
FORD      3M513B436BAC
FORD      3M513B436BAD
FORD      3M513B436BAE
FORD      3M513B436BAF
FORD      3M513B436BAG
FORD      4M513B436JA
FORD      4M513B436JB
FORD      4M513B436JC
FORD      4M513B436JD
FORD      4M513B436JE
FORD      4M513B436JF
FORD      9M513B436BA
FORD      RM4M513B436J1F
FORD      RM4M513B436JB
FORD      RM9M513B436B2B

Zastosowanie Wał napędowy 218358 GSP w samochodach:

Opinie Klientów o Wał napędowy 218358 GSP:

Wojciech, Pyrzowice
2023-08-19
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Marcin, Siemianice
2022-06-03
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Wiesław, Niechobrz
2020-01-04
 5/5
Zamówiłem 210072 telefonicznie i sam podjechałem po odbiór
Radosław, TORUŃ
2021-03-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
makary, Trzcińsko Zdrój
2021-04-27
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Łukasz, Kruszew
2022-11-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Robert, MArki
2020-06-09
 5/5
półos wygląda jak oryginał, dobry zakup
Sebastian, Warszawa
2021-06-04
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Łukasz, Olsztyn
2019-10-08
 5/5
Zawsze kupuję części w tym sklepie także 299212
Adam, Osielsko
2024-01-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Karolina, Niepruszewo
2021-01-04
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mykola, Warszawa
2022-10-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Półoś napędowa


Trudno wyobrazić sobie działanie pojazdu bez półosi napędowych. Te bardzo ważne elementy przenoszą moment obrotowy z przekładni głównej na koła samochodu. W przypadku pojazdów z napędem przednim półoś wychodzi ze skrzyni biegów, w autach z napędem tylnym, jest elementem mostu napędowego.

Przy przeniesieniu napędu na koła tylne mamy do czynienia z tzw. sztywną belką. Tu występują półosie bez przegubów. Kiedy jednak napędzane są koła przednie, skrętne (jest to obecnie najpopularniejsze rozwiązanie ze względu na lepsze właściwości trakcyjne i prostszą konstrukcję płyty podłogowej), na półosi umieszczone są dwa przeguby. Jeden zewnętrzny (od strony koła), drugi wewnętrzny (przy skrzyni biegów).

Wyróżnia się trzy rodzaje półosi. Najbardziej archaiczną formą są półosie odciążone. Przenoszą jedynie moment obrotowy, nie przenoszą za to momentów zginających. Unowocześniona ich forma to półosie częściowo odciążone, w których możliwe jest przeniesienie prócz momentu obrotowego, również momentów zginających wygenerowanych przez siły działające na koło samochodu.

Ostatni rodzaj to półosie nieodciążone. Skonstruowane są w taki sposób, by móc przenosić moment skręcający i momenty zginające oraz poziome, pionowe i podłużne siły reakcji podłoża.

Informacje o producencie części zamiennych do samochodów, firmie GSP

 

GSP Automotive Group to firma specjalizująca się w produkcji części samochodowych, która ma swoją siedzibę na Tajwanie. Od czasu powstania w latach 80. XX wieku, firma rozwinęła się i ma fabryki na całym świecie, w tym w Chinach, USA, Meksyku i Europie. Na Starym Kontynencie fabryki znajdują się w Hiszpanii i Czechach, a zatrudniają one ponad 4 tysiące pracowników.

GSP skupia się głównie na produkcji części zamiennej dla samochodów osobowych, ciężarowych i motocykli. W ofercie znajduje się szeroki zakres produktów, w tym wały napędowe, półosie, łożyska koła, amortyzatory, przeguby kulowe i wiele innych. Jednym z wyróżników firmy jest jej innowacyjność i ciągłe doskonalenie produktów, co pozwala na utrzymanie konkurencyjności na rynku.

GSP jest znana również ze swojej wysokiej jakości produktów oraz dbałości o środowisko naturalne. Firma posiada certyfikaty jakości ISO 9001 oraz ISO 14001, co świadczy o spełnieniu najwyższych standardów jakości. Ponadto, GSP kładzie nacisk na zrównoważony rozwój i wdraża rozwiązania mające na celu minimalizowanie wpływu na środowisko naturalne.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.