Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Citroën JUMPY III Furgon (V_) 2.0 BlueHDi 145 (2021.08-???) 144km » 8AC 355 380-381 hella
wybrany samochód: 
Citroën Jumpy Iii Furgon (v_) 2.0 Bluehdi 145 (2021.08-???) 144km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca 8AC 355 380-381 HELLA

8AC 355 380-381 Zacisk hamulca HELLA

    Ocena:
numery handlowe:

AC8038

numer części:

8AC 355 380-381

dostawca:

HELLA

Status produktu: Normalny
otwór Ø [mm]30
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy ze zintegrowanym hamulcem pomocniczym
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez łącznika
System hamulcowyAKEBONO
parzyste numery artykułów8AC 355 380-371
Techniczny numer informacyjnyAC8038
nr EAN4082300410181
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca 8AC 355 380-381 HELLA

Koszt kaucji: 0.00 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

numery OEM:
MITSUBISHI      MB316145
MITSUBISHI      MB587775
MITSUBISHI      MB587794
zamienniki:
ADC44502
brak
BLUE PRINT
ADC44508
brak
BLUE PRINT
PF20138
brak
LPR
PF20206
brak
LPR
LC7129
brak
DELPHI
13012130160
brak
SBS
34077
brak
KAWE
38153500
brak
TEXTAR

Zastosowanie Zacisk hamulca 8AC 355 380-381 HELLA w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.