Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Audi E-TRON Sportback (GEA) S quattro (2020.09-???) 307km » 8AC 355 396-711 hella
wybrany samochód: 
Audi E-tron Sportback (gea) S Quattro (2020.09-???) 307km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca 8AC 355 396-711 HELLA

8AC 355 396-711 Zacisk hamulca HELLA
hella 8AC 355 396-711

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numery handlowe:

AC9671

numer części:

8AC 355 396-711

producent:

HELLA

Status produktu: Normalny
otwór Ø [mm]38
Typ zacisku hamulcaZacisk pływający
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez łącznika
System hamulcowyTRW
parzyste numery artykułów8AC 355 396-721
Techniczny numer informacyjnyAC9671
nr EAN4082300426519
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca 8AC 355 396-711 HELLA

Koszt kaucji: 369.00 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

numery OEM:
AUDI      3C0615403
AUDI      3C0615403E
SEAT      3C0615403
SEAT      3C0615403E
SKODA      3C0615403
SKODA      3C0615403E
VOLKSWAGEN      3C0615403
VOLKSWAGEN      3C0615403E
VOLKSWAGEN      3C0615403G

Zastosowanie Zacisk hamulca 8AC 355 396-711 HELLA w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.