Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » elektryka » alternator i pojedyncze części » alternator Porsche 911 (993) 3.8 Carrera RS (1995.06-1997.09) 300km » 8EL 011 710-581 hella
wybrany samochód: 
Porsche 911 (993) 3.8 Carrera Rs (1995.06-1997.09) 300km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Alternator 8EL 011 710-581 HELLA

8EL 011 710-581 Alternator HELLA
hella 8EL 011 710-581
Alternator 8EL 011 710-581
8EL 011 710-581
hella 8EL 011 710-581 Alternator
Alternator 8EL 011 710-581 hella
Alternator 8EL 011 710-581 hella
Alternator 8EL 011 710-581 hella
Alternator 8EL 011 710-581 hella
464.01 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Poniedziałek:1 szt.
:2 szt. wysyłka Środa
:2 szt. wysyłka Piątek

    Ocena:
numery handlowe:

CA1638IR

numer części:

8EL 011 710-581

dostawca:

HELLA

Status produktu: Normalny
Nowa część bez depozytu
Napięcie [V]14
Prąd ładowania alternatora [A]120
Koła pasowez kołem pasowym wielorowkowym
Ø koła pasowego [mm]54
Ilość żeber6
niewymagany zwrot starej części
nr EAN4082300333763
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Alternator 8EL 011 710-581 HELLA

Koszt kaucji: 36.25 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Alternator (14V, 120A) pasuje do: FORD MONDEO III, JAGUAR X-TYPE I 1.8-3.0 10.00-12.09
numery OEM:
FORD      1 120 211
FORD      1 124 015
FORD      1 131 820
FORD      1 140 696
FORD      1 151 212
FORD      1 211 891
FORD      1 464 779
FORD      1 478 608
FORD      1S7T 10300 BC
FORD      1S7T10300BA
FORD      1S7T10300BB
FORD      1S7T10300BD
FORD      1S7T10300BE
FORD      1S7T10300DA
FORD      1S7T10300DB
FORD      1S7T10300DC
FORD      1S7T10300DD
FORD      1S7T10300DE
FORD      1S7T10300DF
JAGUAR      C2S27198
JAGUAR      C2S47100

Zastosowanie Alternator 8EL 011 710-581 HELLA w samochodach:

Alternator samochodowy


Alternator to nic innego jak trójfazowa (najczęściej) prądnica prądu przemiennego. Jego głównym elementem jest nieruchomy stojan w formie izolowanej ramki z trzema uzwojeniami, rozłożonymi co 120 stopni na jego obwodzie. Wirnik to tak naprawdę elektromagnes zasilany szczotkami oraz pierścieniami ślizgowymi. W momencie wytwarzania przez wirnik pola magnetycznego następuje indukcja prądu o przebiegu sinusoidalnym.

Do najpowszechniej występujących awarii alternatora zaliczyć można zużywające się łożyska i szczotki. Problemy stwarza również mostek diodowy, wirnik oraz regulator napięcia, stojan i uzwojenie (przepala się). W tym przypadku akumulator może ulec uszkodzeniu, co w efekcie uniemożliwi uruchomienie auta.

Objawy, które mogą wskazywać na usterkę alternatora to: przyspieszone rozładowywanie akumulatora, zbyt niskie napięcie podawane do baterii, świecąca ciągle lub migająca sporadycznie kontrolka ładowania, światła świecące niejednostajnie (żarówki szybko przepalają się), kontrolka ładowania nie zapala się w momencie włączenia zapłonu (bez uruchamiania silnika), hałasy dochodzące z silnika, przybierające na sile podczas zwiększania obrotów

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.