Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » elektryka » alternator i pojedyncze części » alternator Opel OMEGA A (V87) 1.8 N (F19, M19, N19) (1986.09-1987.08) 82km » 8EL 011 711-101 hella
wybrany samochód: 
Opel Omega A (v87) 1.8 N (f19, M19, N19) (1986.09-1987.08) 82km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Alternator 8EL 011 711-101 HELLA

8EL 011 711-101 Alternator HELLA
hella 8EL 011 711-101
Alternator 8EL 011 711-101
8EL 011 711-101
hella 8EL 011 711-101 Alternator

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numery handlowe:

JA1293IR

numer części:

8EL 011 711-101

producent:

HELLA

Status produktu: Normalny
Nowa część bez depozytu
Napięcie [V]14
Prąd ładowania alternatora [A]70
Koła pasowez kołem pasowym wielorowkowym
Ø koła pasowego [mm]55
Ilość żeber4
niewymagany zwrot starej części
nr EAN4082300334845
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Alternator 8EL 011 711-101 HELLA

Koszt kaucji: 36.25 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Alternator (14V, 70A) pasuje do: SUZUKI ALTO VI, ALTO VII, BALENO, GRAND VITARA I, GRAND VITARA II, IGNIS I, JIMNY, LIANA, SWIFT II, SWIFT III, WAGON R+ 1.0-2.0 03.89-
numery OEM:
MITSUBISHI      A5T A6191
MITSUBISHI      A5T A6191ZC
MITSUBISHI      A5T A6191ZE
MITSUBISHI      A5TA6891
MITSUBISHI      A5TA6891A
SUZUKI      31400-60G10
SUZUKI      31400-60G11
SUZUKI      31400-60G12
SUZUKI      31400-60G13
SUZUKI      31400-66D10
SUZUKI      31400-66D11
SUZUKI      31400-75F50
SUZUKI      31400-77E20
SUZUKI      31400-77E21
SUZUKI      31400-77E22
SUZUKI      31400-77E23
SUZUKI      31400-77E24
SUZUKI      31400-79G00
SUZUKI      31400-80G00
SUZUKI      31400-83E00
SUZUKI      31400-M79G00

Zastosowanie Alternator 8EL 011 711-101 HELLA w samochodach:

Alternator samochodowy


Alternator to nic innego jak trójfazowa (najczęściej) prądnica prądu przemiennego. Jego głównym elementem jest nieruchomy stojan w formie izolowanej ramki z trzema uzwojeniami, rozłożonymi co 120 stopni na jego obwodzie. Wirnik to tak naprawdę elektromagnes zasilany szczotkami oraz pierścieniami ślizgowymi. W momencie wytwarzania przez wirnik pola magnetycznego następuje indukcja prądu o przebiegu sinusoidalnym.

Do najpowszechniej występujących awarii alternatora zaliczyć można zużywające się łożyska i szczotki. Problemy stwarza również mostek diodowy, wirnik oraz regulator napięcia, stojan i uzwojenie (przepala się). W tym przypadku akumulator może ulec uszkodzeniu, co w efekcie uniemożliwi uruchomienie auta.

Objawy, które mogą wskazywać na usterkę alternatora to: przyspieszone rozładowywanie akumulatora, zbyt niskie napięcie podawane do baterii, świecąca ciągle lub migająca sporadycznie kontrolka ładowania, światła świecące niejednostajnie (żarówki szybko przepalają się), kontrolka ładowania nie zapala się w momencie włączenia zapłonu (bez uruchamiania silnika), hałasy dochodzące z silnika, przybierające na sile podczas zwiększania obrotów

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.