Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji » 8FK 351 113-951 hella

Kompresor, klimatyzacja 8FK 351 113-951 HELLA

8FK 351 113-951 Kompresor, klimatyzacja HELLA
hella 8FK 351 113-951
Kompresor, klimatyzacja 8FK 351 113-951
8FK 351 113-951
hella 8FK 351 113-951 Kompresor, klimatyzacja

    Ocena:
numer części:

8FK 351 113-951

dostawca:

HELLA

Ograniczenia producenta Sanden/ Visteon
ID kompresora SD7V16/ VS16
Ilość żeber 6
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z pierścieniem uszczelniającym
Czynnik chłodniczy R 134a
Olej do sprężarki PAG 46
Ø koła pasowego [mm] 119
Koła pasowe z kołem pasowym wielorowkowym
Technika połączeń PAD
ID głowicy cylindra (sprężarka) VRF / VRD
Napięcie znamionowe [V] 12
nr EAN 4045621448158

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja 8FK 351 113-951 HELLA

SPRĘŻARKA KLIM HELLA/MAHLE 72440493/8FK351113951
numery OEM:
FORD      1 306 784
FORD      1 341 233
FORD      1 355 809
FORD      1 438 877
FORD      1 439 594
FORD      1 465 439
FORD      1 677 171
FORD      3M5H 19 D62 9SB
FORD      3M5H 19497 GA
FORD      3M5H 19D62 9KC
FORD      3M5H 19D62 9KD
FORD      3M5H 19D629GD
FORD      3M5H19D629KE
FORD      3M5H19D629KG
FORD      3M5H19D629SA
MAZDA      BP8F-61-450B
VOLVO      3 600 027 1
VOLVO      8 603 392
VOLVO      8 603 685

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja 8FK 351 113-951 HELLA w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.