Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji » 8FK 351 316-421 hella

Kompresor, klimatyzacja, BEHR HELLA SERVICE *** PREMIUM LINE *** 8FK 351 316-421 HELLA

8FK 351 316-421 Kompresor, klimatyzacja, BEHR HELLA SERVICE *** PREMIUM LINE *** HELLA
hella 8FK 351 316-421
Kompresor, klimatyzacja, BEHR HELLA SERVICE *** PREMIUM LINE *** 8FK 351 316-421
8FK 351 316-421

    Ocena:
numer części:

8FK 351 316-421

dostawca:

HELLA

Ograniczenia producenta Sanden
ID kompresora SD6V12
Ilość żeber 6
Czynnik chłodniczy R 134a
Olej do sprężarki PAG 46
Ø koła pasowego [mm] 125
Koła pasowe z kołem pasowym wielorowkowym
Technika połączeń PAD
ID głowicy cylindra (sprężarka) VGN
Napięcie znamionowe [V] 12
nr EAN 4045621377472

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja, BEHR HELLA SERVICE *** PREMIUM LINE *** 8FK 351 316-421 HELLA

numery OEM:
MERCEDES-BENZ      415 830 01 00
MERCEDES-BENZ      415 830 44 00
MERCEDES-BENZ      415 830 44 00 80
MERCEDES-BENZ      A 415 830 01 00
MERCEDES-BENZ      A 415 830 44 00
MERCEDES-BENZ      A 415 830 44 00 80
NISSAN      27630-00Q0D
NISSAN      27630-00Q0N
NISSAN      27630-00Q1M
NISSAN      27630-00Q2K
NISSAN      27630-00Q3D
NISSAN      27630-00QAP
NISSAN      92600-AZ74
NISSAN      92600-ZW70J
RENAULT      82 00 365 787
RENAULT      82 00 600 122
RENAULT      82 00 651 251
RENAULT      82 00 866 437
RENAULT      82 00 953 359

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja, BEHR HELLA SERVICE *** PREMIUM LINE *** 8FK 351 316-421 HELLA w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.