Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji Audi A6 C6 (4F2) 2.7 TDI quattro (2008.10-2011.03) 190km » 8FK 351 334-521 hella
wybrany samochód: 
Audi A6 C6 (4f2) 2.7 Tdi Quattro (2008.10-2011.03) 190km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Kompresor, klimatyzacja 8FK 351 334-521 HELLA

8FK 351 334-521 Kompresor, klimatyzacja HELLA
hella 8FK 351 334-521
Kompresor, klimatyzacja 8FK 351 334-521
8FK 351 334-521
hella 8FK 351 334-521 Kompresor, klimatyzacja

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

8FK 351 334-521

producent:

HELLA

Status produktu: nie dostarczane więcej przez producenta
Ograniczenia producentaHanon/Halla/Visteon
ID kompresora7VS16ic
Ilość żeber6
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz pierścieniem uszczelniającym
Czynnik chłodniczyR 134a
Olej do sprężarkiPAG 46
Ø koła pasowego [mm]129
Koła pasowez kołem pasowym wielorowkowym
Technika połączeńPAD
Napięcie znamionowe [V]12
nr EAN4045621448165
Status produktu: nie dostarczane więcej przez producenta

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja 8FK 351 334-521 HELLA

Kompresor klimatyzacji CITROEN JUMPER; FIAT DUCATO; FORD TRANSIT, TRANSIT TOURNEO; PEUGEOT BOXER 2.2D 04.06-
numery OEM:
CITROËN      6453.SR
CITROËN      6453.SS
CITROËN      96.581.285.80
FIAT      6453.SR
FIAT      71789742
FIAT      9658128580
FORD      1 371 569
FORD      1 385 920
FORD      1 421 334
FORD      1 429 044
FORD      6453.SR
FORD      6C1119497AA
FORD      6C1119497AB
FORD      6C1119D629AC
FORD      6C1119D629AD
FORD      6C1H19D786AA
PEUGEOT      6453.SR
PEUGEOT      6453.SS

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja 8FK 351 334-521 HELLA w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.