Pasek klinowy wielorowkowy J1034001 HERTH+BUSS JAKOPARTS
Długość [mm]:975
Ilość żeber:3
Status produktu: Artykuł wychodzący
Długość [mm]:975
Ilość żeber:3
Status produktu: Artykuł wychodzący
- Informacje
- N-ry oe
- Zamienniki
- Zastosowanie w autach
Zapytaj o produkt
Dodatkowe informacje o produkcie Pasek klinowy wielorowkowy J1034001 HERTH+BUSS JAKOPARTS
numery OEM:
| HONDA | | 31110-PC1-003 |
| HONDA | | 31110-PC1-003EH |
| HONDA | | 31110-PC1-004 |
| HONDA | | 31110-PC1-013 |
| HONDA | | 31110-PC1-305 |
| HONDA | | 31110-PC1-315 |
| HONDA | | 31110-PC1-505 |
| HONDA | | 31110-PE8-505 |
| HONDA | | 31110-PE8-601 |
| HONDA | | 31110-PE8-601EH |
| HONDA | | 31110-PE8-602 |
| HONDA | | 31110-PE8-603 |
| HONDA | | 31110-PE8-604 |
| HONDA | | 31110PC1003 |
| HONDA | | 31110PC1003EH |
| HONDA | | 31110PC1004 |
| HONDA | | 31110PC1013 |
| HONDA | | 31110PC1305 |
| HONDA | | 31110PC1315 |
| HONDA | | 31110PE8601 |
| HONDA | | 31110PE8601EH |
| HONDA | | 31110PE8602 |
| HONDA | | 31110PE8603 |
| HONDA | | 31110PE8604 |
| TOYOTA | | 90916-02126 |
| TOYOTA | | 90916-02127 |
| TOYOTA | | 90916-02127-83 |
| TOYOTA | | 9091602126 |
| TOYOTA | | 9091602127 |
| TOYOTA | | 99365-00950 |
| TOYOTA | | 9936500950 |
Zastosowanie Pasek klinowy wielorowkowy J1034001 HERTH+BUSS JAKOPARTS w samochodach:
Pasek klinowy wielorowkowy
Rolą paska wielorowkowego jest napędzanie kilku urządzeń pomocniczych silnika. W starszych modelach stosowane były zazwyczaj paski klinowe, których budowa sprawiała, że cała praca wykonywana była poprzez kontakt powierzchni bocznych. Nowoczesne paski wielorowkowe ściśle przylegają całą powierzchnią, dzięki czemu pracują ciszej i efektywniej. Pasek taki przenosi siłę napędową z silnika na dodatkowe urządzenia (agregaty), umożliwiając ich pracę.
Zasilane przy pomocy paska wielorowkowego podzespoły to m.in. alternator, sprężarka od klimatyzacji oraz pompa wody. Są to bardzo istotne z punktu widzenia prawidłowej pracy silnika elementy. To oznacza, że zerwanie paska spowoduje natychmiastowe unieruchomienie jednostki napędowej, a często też doprowadzi do uszkodzeń wymagających kosztownej naprawy.
O naturalnym zużyciu paska mogą świadczyć zaobserwowane w czasie jazdy objawy. Piski albo gwizdy mówią o tym, że pasek rozciągnął się lub nastąpiło uszkodzenie łożysk. Stukanie to dowód na to, że w pasku mógł utknąć kamyk lub inne ciało obce, podbite przez koła. O tym, że pasek jest zbyt luźny, mogą świadczyć nieregularne uderzenia o osłonę. Słyszalne jest to zwłaszcza przy dodawaniu gazu lub zmniejszaniu prędkości obrotowej silnika. Pasek rozciągnął się lub nieprawidłowo działa
napinacz paska wieloklinowego.
**HERTH+BUSS JAKOPARTS** to uznany producent części zamiennych do samochodów japońskich i koreańskich, działający na rynku od ponad 90 lat. Firma jest częścią niemieckiego przedsiębiorstwa HERTH+BUSS, znanego z produkcji niezawodnych komponentów elektrycznych i mechanicznych, które spełniają najwyższe standardy jakości.
### Co oferuje HERTH+BUSS JAKOPARTS?
W asortymencie marki znajdują się między innymi:
- **Części elektryczne:** Alternatory, rozruszniki, regulatory napięcia, czujniki.
- **Układy hamulcowe:** Tarcze, klocki, cylindry hamulcowe.
- **Filtry:** Oleju, powietrza, paliwa, kabinowe.
- **Podzespoły silnikowe:** Paski rozrządu, świece zapłonowe.
- **Elementy zawieszenia:** Wahacze, amortyzatory.
Każdy produkt **HERTH+BUSS JAKOPARTS** charakteryzuje się precyzyjnym wykonaniem i wysoką niezawodnością, co sprawia, że jest idealnym wyborem dla użytkowników pojazdów azjatyckich.
### Dlaczego wybrać HERTH+BUSS JAKOPARTS?
- **Specjalizacja w azjatyckich markach:** Produkty doskonale dopasowane do specyfiki japońskich i koreańskich pojazdów.
- **Wysokie standardy jakości:** Części są wykonane zgodnie z rygorystycznymi normami, co gwarantuje ich długą żywotność.
- **Doświadczenie i zaufanie:** Wieloletnia obecność na rynku i zadowolenie klientów na całym świecie.
**HERTH+BUSS JAKOPARTS** to symbol jakości i niezawodności, co czyni ich produkty doskonałym wyborem dla każdego właściciela samochodu azjatyckiego.