| Napięcie [V] | 11 |
| Wymiar gwintu | M10x1,25 |
| Konstrukcja świec żarowych | Świeca żarowa ołówkowa |
| Konstrukcja świec żarowych | zdolny do nagrzewania wtórnego |
| Długość całkowita [mm] | 213 |
| Długość 1 [mm] | 175,5 |
| Długość 2 [mm] | 23 |
| Technika połączeń | M4/2Nm |
| Moment dokręcenia [Nm] | 15 |
| Moment gnący [Nm] | 35 |
| nr EAN | 4029416119768 |
Dodatkowe informacje o produkcie Świeca żarowa J5711027 HERTH+BUSS JAKOPARTS
| NISSAN | 11065-00QAD | |
| NISSAN | 11065-2W202 | |
| NISSAN | 11065-2w204 | |
| NISSAN | 11065-2W20A | |
| NISSAN | 11065-2W211 | |
| NISSAN | 11065-2W212 | |
| NISSAN | 11065-2W21A | |
| NISSAN | 11065-2W25A | |
| NISSAN | 11065-2W25B | |
| NISSAN | 11065-DB000 | |
| NISSAN | 11065-LC30A | |
| NISSAN | 11065-MA70A |
Zastosowanie Świeca żarowa J5711027 HERTH+BUSS JAKOPARTS w samochodach:
Świece żarowe stosowane są w celu wstępnego podgrzania mieszanki paliwowo-powietrznej w silnikach z zapłonem samoczynnym, potocznie zwanych dieslami. Aby zapłon mieszanki w zimnym silniku diesla mógł nastąpić musi ona być podgrzana. Do tego właśnie używana jest świeca żarowa. W odróżnieniu od jej "benzynowej siostry" nie jest używana przez cały czas pracy silnika, tylko podczas jego rozgrzewania i jest wyłączana przez przekaźnik świecy żarowej, co zabezpiecza ją przez przegrzaniem i zniszczeniem. Stosowane są śiewce żarowe metalowe i cermiczne. Świece ceramiczne mają dłuższą żywotność i lepiej pzrekazują ciepło do mieszanki.