| Napięcie [V] | 11 |
| Wymiar gwintu | M10x1,25 |
| Konstrukcja świec żarowych | Świeca żarowa ołówkowa |
| Konstrukcja świec żarowych | zdolny do nagrzewania wtórnego |
| Długość całkowita [mm] | 88 |
| Długość 1 [mm] | 47 |
| Długość 2 [mm] | 20,5 |
| Technika połączeń | M4/2Nm |
| Moment dokręcenia [Nm] | 15 |
| Moment gnący [Nm] | 35 |
| Głębokość zabudowy [mm] | 20 |
| nr EAN | 4029416119744 |
Dodatkowe informacje o produkcie Świeca żarowa J5715011 HERTH+BUSS JAKOPARTS
| MITSUBISHI | 1820A022 | |
| MITSUBISHI | ME200970 | |
| MITSUBISHI | ME201632 | |
| MITSUBISHI | ME201638 | |
| MITSUBISHI | ME202785 | |
| MITSUBISHI | ME203583 | |
| MITSUBISHI | ME203754 | |
| MITSUBISHI | ME300970 |
Zastosowanie Świeca żarowa J5715011 HERTH+BUSS JAKOPARTS w samochodach:
Świece żarowe stosowane są w celu wstępnego podgrzania mieszanki paliwowo-powietrznej w silnikach z zapłonem samoczynnym, potocznie zwanych dieslami. Aby zapłon mieszanki w zimnym silniku diesla mógł nastąpić musi ona być podgrzana. Do tego właśnie używana jest świeca żarowa. W odróżnieniu od jej "benzynowej siostry" nie jest używana przez cały czas pracy silnika, tylko podczas jego rozgrzewania i jest wyłączana przez przekaźnik świecy żarowej, co zabezpiecza ją przez przegrzaniem i zniszczeniem. Stosowane są śiewce żarowe metalowe i cermiczne. Świece ceramiczne mają dłuższą żywotność i lepiej pzrekazują ciepło do mieszanki.