Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » pasek wieloklinowy » pasek klinowy wielorowkowy Nissan X-TRAIL III (T32_, T32R, T32RR) 2.0 dCi ALL MODE 4x4-i (NT32) (2016.10-???) 177km » FB 4PK845 ina
wybrany samochód: 
Nissan X-trail Iii (t32_, T32r, T32rr) 2.0 Dci All Mode 4x4-i (nt32) (2016.10-???) 177km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pasek klinowy wielorowkowy FB 4PK845 INA

FB 4PK845 Pasek klinowy wielorowkowy INA
22.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Środa: >10 szt.

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: >10 szt.
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numery handlowe:

4PK843, 4PK844, 4PK845, 4PK846, 4PK847

numer części:

FB 4PK845

producent:

INA

Status produktu: Normalny
Ilość żeber4
Długość [mm]845
nr EAN4014870124472
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pasek klinowy wielorowkowy FB 4PK845 INA

numery OEM:
BMW      11 28 7 512 563
BMW      11 28 7 559 454
BMW      11287512563
BMW      11287559454
BMW      7 512 563
BMW      7 559 454
BMW      7512563
BMW      7559454
DAIHATSU      88458-87704
DAIHATSU      88458-87705
DAIHATSU      8845887704
DAIHATSU      8845887705
HONDA      38920-P2T-003
HONDA      38920-P3F-003
HONDA      38920-P3F-004
HONDA      38920-PW0-001
HONDA      38920-PW0-G01
HONDA      38920-PW0-G02
HONDA      38920P2T003
HONDA      38920P3F003
HONDA      38920P3F004
HONDA      38920PW0001
HONDA      38920PW0G01
HONDA      38920PW0G02
HONDA      56992-P1J-E01
HONDA      56992-P2A-003
HONDA      56992-P2A-004
HONDA      56992P1JE01
HONDA      56992P2A003
HONDA      56992P2A004
NISSAN      11920-V7301
NISSAN      11920-V7311
NISSAN      11920V7301
NISSAN      11920V7311
NISSAN      11950-53J10
NISSAN      11950-53J20
NISSAN      11950-70J00
NISSAN      11950-70J05
NISSAN      1195053J10
NISSAN      1195053J20
NISSAN      1195070J00
NISSAN      1195070J05
SUBARU      80921-4470
SUBARU      80921-4550
SUBARU      809214470
SUBARU      809214550
TOYOTA      90916-02200
TOYOTA      90916-02364
TOYOTA      9091602200
TOYOTA      9091602364
TOYOTA      99364-00845
TOYOTA      9936400845
HYUNDAI      0K2FT-15908
HYUNDAI      0K2FT15908
HYUNDAI      25212-26001
HYUNDAI      25212-26021
HYUNDAI      2521226001
HYUNDAI      2521226021
KIA      0K2FT-15908
KIA      0K2FT15908
KIA      25212-26001
KIA      25212-26021
KIA      2521226001
KIA      2521226021
LEXUS      90916-02200
LEXUS      90916-02364
LEXUS      9091602200
LEXUS      9091602364
LEXUS      99364-00845
LEXUS      9936400845
MINI      11 28 7 512 563
MINI      11 28 7 559 454
MINI      11287512563
MINI      11287559454
MINI      7 512 563
MINI      7 559 454
MINI      7512563
MINI      7559454

Zastosowanie Pasek klinowy wielorowkowy FB 4PK845 INA w samochodach:

Opinie Klientów o Pasek klinowy wielorowkowy FB 4PK845 INA:

Roman, Warszawa
2021-09-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Vadym, Bydgoszcz
2019-10-23
 5/5
Na forach polecali producenta ina
Piotr, Kowalewo pomorskie
2025-01-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Stanisław, Zgorzelec
2023-03-23
 5/5
Wszystko ok, pasuje do 1.6 MPI BSE.

Pasek klinowy wielorowkowy


Rolą paska wielorowkowego jest napędzanie kilku urządzeń pomocniczych silnika. W starszych modelach stosowane były zazwyczaj paski klinowe, których budowa sprawiała, że cała praca wykonywana była poprzez kontakt powierzchni bocznych. Nowoczesne paski wielorowkowe ściśle przylegają całą powierzchnią, dzięki czemu pracują ciszej i efektywniej. Pasek taki przenosi siłę napędową z silnika na dodatkowe urządzenia (agregaty), umożliwiając ich pracę.

Zasilane przy pomocy paska wielorowkowego podzespoły to m.in. alternator, sprężarka od klimatyzacji oraz pompa wody. Są to bardzo istotne z punktu widzenia prawidłowej pracy silnika elementy. To oznacza, że zerwanie paska spowoduje natychmiastowe unieruchomienie jednostki napędowej, a często też doprowadzi do uszkodzeń wymagających kosztownej naprawy.

O naturalnym zużyciu paska mogą świadczyć zaobserwowane w czasie jazdy objawy. Piski albo gwizdy mówią o tym, że pasek rozciągnął się lub nastąpiło uszkodzenie łożysk. Stukanie to dowód na to, że w pasku mógł utknąć kamyk lub inne ciało obce, podbite przez koła. O tym, że pasek jest zbyt luźny, mogą świadczyć nieregularne uderzenia o osłonę. Słyszalne jest to zwłaszcza przy dodawaniu gazu lub zmniejszaniu prędkości obrotowej silnika. Pasek rozciągnął się lub nieprawidłowo działa napinacz paska wieloklinowego.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.