Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » pasek wieloklinowy » pasek klinowy wielorowkowy » FB 6PK1432 ina

Pasek klinowy wielorowkowy FB 6PK1432 INA

FB 6PK1432 Pasek klinowy wielorowkowy INA

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numery handlowe:

6PK1430, 6PK1431, 6PK1432, 6PK1433, 6PK1434

numer części:

FB 6PK1432

producent:

INA

Ilość żeber 6
Długość [mm] 1432
nr EAN 4014870118211
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pasek klinowy wielorowkowy FB 6PK1432 INA

Pasek klinowy wielorowkowy FB 6PK1432 ma zastosowanie do modeli samochodów

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

FORD

COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC

CHRYSLER

VOYAGER IV, 300M, NEON II, PT CRUISER, SEBRING, CROSSFIRE, 300C

VOLVO

S80 I, C70 I, V70 II, S60 I, XC90 I, S40 II, V50

SKODA

OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi

AUDI

TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3

MITSUBISHI

PAJERO III Canvas Top, SPACE WAGON, SPACE STAR, GALLOPER, SANTAMO, PAJERO PININ I, SPACE RUNNER

DODGE

NEON II, CARA, VIPER, CALIBER, AVENGER, CHARGER, DAKOTA

MERCEDES-BENZ

KLASA M, CLK, KLASA S, KLASA S coupe, KLASA C, KLASA C coupe, KLASA C T-Model

BMW

3 coupe, 3 Touring, Z8 Roadster, X5, 3, 3 Compact, 7

SEAT

TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL

Numery OE Pasek klinowy wielorowkowy FB 6PK1432 producenta INA

VOLKSWAGEN

03F903137A

FORD

1040754, 7120854, 95WF6C301CB, 97WF6C301AA

CHRYSLER

04668324AB, 04891505AB, 4891505AB

VOLVO

9186320

SKODA

03F903137A

AUDI

03F903137A

MITSUBISHI

MD360215

BMW

11287835178, 11287835482, 11287838226

SEAT

03F903137A

numery OEM:
AUDI      03F 903 137 A
AUDI      03F903137A
BMW      11 28 7 835 178
BMW      11 28 7 835 482
BMW      11 28 7 838 226
BMW      11287835178
BMW      11287835482
BMW      11287838226
CHRYSLER      0 4668 324AB
CHRYSLER      0 4891 505AB
CHRYSLER      04668324AB
CHRYSLER      04891505AB
CHRYSLER      4891 505AB
CHRYSLER      4891505AB
FORD      1040754
FORD      7120854
FORD      95WF-6C301-CB
FORD      95WF6C301CB
FORD      97WF-6C301-AA
FORD      97WF6C301AA
MITSUBISHI      MD360215
NISSAN      11720-3TS0A
NISSAN      117203TS0A
SEAT      03F 903 137 A
SEAT      03F903137A
SKODA      03F 903 137 A
SKODA      03F903137A
VOLVO      9186320
VOLKSWAGEN      03F 903 137 A
VOLKSWAGEN      03F903137A
MINI      11 28 7 835 178
MINI      11 28 7 835 482
MINI      11 28 7 838 226
MINI      11287835178
MINI      11287835482
MINI      11287838226

Zastosowanie Pasek klinowy wielorowkowy FB 6PK1432 INA w samochodach:

Opinie Klientów o Pasek klinowy wielorowkowy FB 6PK1432 INA:

Vadym, Bydgoszcz
2019-10-23
 5/5
Na forach polecali producenta ina
Stanisław, Zgorzelec
2023-03-23
 5/5
Wszystko ok, pasuje do 1.6 MPI BSE.
Piotr, Kowalewo pomorskie
2025-01-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Roman, Warszawa
2021-09-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Pasek klinowy wielorowkowy


Rolą paska wielorowkowego jest napędzanie kilku urządzeń pomocniczych silnika. W starszych modelach stosowane były zazwyczaj paski klinowe, których budowa sprawiała, że cała praca wykonywana była poprzez kontakt powierzchni bocznych. Nowoczesne paski wielorowkowe ściśle przylegają całą powierzchnią, dzięki czemu pracują ciszej i efektywniej. Pasek taki przenosi siłę napędową z silnika na dodatkowe urządzenia (agregaty), umożliwiając ich pracę.

Zasilane przy pomocy paska wielorowkowego podzespoły to m.in. alternator, sprężarka od klimatyzacji oraz pompa wody. Są to bardzo istotne z punktu widzenia prawidłowej pracy silnika elementy. To oznacza, że zerwanie paska spowoduje natychmiastowe unieruchomienie jednostki napędowej, a często też doprowadzi do uszkodzeń wymagających kosztownej naprawy.

O naturalnym zużyciu paska mogą świadczyć zaobserwowane w czasie jazdy objawy. Piski albo gwizdy mówią o tym, że pasek rozciągnął się lub nastąpiło uszkodzenie łożysk. Stukanie to dowód na to, że w pasku mógł utknąć kamyk lub inne ciało obce, podbite przez koła. O tym, że pasek jest zbyt luźny, mogą świadczyć nieregularne uderzenia o osłonę. Słyszalne jest to zwłaszcza przy dodawaniu gazu lub zmniejszaniu prędkości obrotowej silnika. Pasek rozciągnął się lub nieprawidłowo działa napinacz paska wieloklinowego.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.