Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » pasek wieloklinowy » pasek klinowy wielorowkowy » FB 6PK1623 ina

Pasek klinowy wielorowkowy FB 6PK1623 INA

FB 6PK1623 Pasek klinowy wielorowkowy INA
44.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numery handlowe:

6PK1620, 6PK1621, 6PK1622, 6PK1623, 6PK1624, 6PK1625, 6PK1626

numer części:

FB 6PK1623

producent:

INA

Ilość żeber 6
Długość [mm] 1623
nr EAN 4014870126070

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pasek klinowy wielorowkowy FB 6PK1623 INA

Pasek klinowy wielorowkowy FB 6PK1623 ma zastosowanie do modeli samochodów

VOLVO

S80 I, C70 I, V70 II, S60 I, XC90 I, S40 II, V50

CITROËN

XSARA PICASSO, JUMPY I, C5 I, C5 I Break, C3 I, JUMPER I, C8

OPEL

ASTRA G, ARENA, ARENA Combi, MONTEREY B, FRONTERA B, MO, ZAFIRA A

HONDA

CIVIC VI Aerodeck, S2000, HR-V, LOGO, ACCORD VI Hatchback, INSIGHT, CIVIC VII Hatchback

AUDI

TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3

SUBARU

LEGACY III, IMPREZA, OUTBACK, FORESTER, JUSTY III, LEGACY IV, TRIBECA

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

SKODA

OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi

Numery OE Pasek klinowy wielorowkowy FB 6PK1623 producenta INA

VOLVO

3547607, 9146557, 9207920

CITROËN

5750T0

OPEL

6340625, 6340669, 97232876, 98010046

AUDI

022145933T, 057903137H, 057903137K

SUBARU

809221090

VOLKSWAGEN

022145933T, 057903137H, 057903137K

SKODA

022145933T, 057903137H, 057903137K

numery OEM:
AUDI      022 145 933 T
AUDI      022145933T
AUDI      057 903 137 H
AUDI      057 903 137 K
AUDI      057903137H
AUDI      057903137K
CITROËN      5750.T0
CITROËN      5750T0
OPEL      63 40 625
OPEL      63 40 669
OPEL      6340625
OPEL      6340669
OPEL      97232876
OPEL      98010046
PEUGEOT      5750.T0
PEUGEOT      5750T0
SEAT      022 145 933 T
SEAT      022145933T
SEAT      057 903 137 H
SEAT      057 903 137 K
SEAT      057903137H
SEAT      057903137K
SKODA      022 145 933 T
SKODA      022145933T
SKODA      057 903 137 H
SKODA      057 903 137 K
SKODA      057903137H
SKODA      057903137K
SUBARU      80922-1090
SUBARU      809221090
VAUXHALL      63 40 625
VAUXHALL      63 40 669
VAUXHALL      6340625
VAUXHALL      6340669
VAUXHALL      97232876
VAUXHALL      98010046
VOLVO      3547607
VOLVO      9146557
VOLVO      9207920
VOLKSWAGEN      022 145 933 T
VOLKSWAGEN      022145933T
VOLKSWAGEN      057 903 137 H
VOLKSWAGEN      057 903 137 K
VOLKSWAGEN      057903137H
VOLKSWAGEN      057903137K

Zastosowanie Pasek klinowy wielorowkowy FB 6PK1623 INA w samochodach:

Opinie Klientów o Pasek klinowy wielorowkowy FB 6PK1623 INA:

Piotr, Kowalewo pomorskie
2025-01-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Vadym, Bydgoszcz
2019-10-23
 5/5
Na forach polecali producenta ina
Roman, Warszawa
2021-09-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Stanisław, Zgorzelec
2023-03-23
 5/5
Wszystko ok, pasuje do 1.6 MPI BSE.

Pasek klinowy wielorowkowy


Rolą paska wielorowkowego jest napędzanie kilku urządzeń pomocniczych silnika. W starszych modelach stosowane były zazwyczaj paski klinowe, których budowa sprawiała, że cała praca wykonywana była poprzez kontakt powierzchni bocznych. Nowoczesne paski wielorowkowe ściśle przylegają całą powierzchnią, dzięki czemu pracują ciszej i efektywniej. Pasek taki przenosi siłę napędową z silnika na dodatkowe urządzenia (agregaty), umożliwiając ich pracę.

Zasilane przy pomocy paska wielorowkowego podzespoły to m.in. alternator, sprężarka od klimatyzacji oraz pompa wody. Są to bardzo istotne z punktu widzenia prawidłowej pracy silnika elementy. To oznacza, że zerwanie paska spowoduje natychmiastowe unieruchomienie jednostki napędowej, a często też doprowadzi do uszkodzeń wymagających kosztownej naprawy.

O naturalnym zużyciu paska mogą świadczyć zaobserwowane w czasie jazdy objawy. Piski albo gwizdy mówią o tym, że pasek rozciągnął się lub nastąpiło uszkodzenie łożysk. Stukanie to dowód na to, że w pasku mógł utknąć kamyk lub inne ciało obce, podbite przez koła. O tym, że pasek jest zbyt luźny, mogą świadczyć nieregularne uderzenia o osłonę. Słyszalne jest to zwłaszcza przy dodawaniu gazu lub zmniejszaniu prędkości obrotowej silnika. Pasek rozciągnął się lub nieprawidłowo działa napinacz paska wieloklinowego.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.