Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » pasek wieloklinowy » pasek klinowy wielorowkowy » FB 6PK2215 ina

Pasek klinowy wielorowkowy FB 6PK2215 INA

FB 6PK2215 Pasek klinowy wielorowkowy INA

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numery handlowe:

6PK2213, 6PK2214, 6PK2215, 6PK2216, 6PK2217

numer części:

FB 6PK2215

producent:

INA

Ilość żeber 6
Długość [mm] 2215
nr EAN 4014870124878

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pasek klinowy wielorowkowy FB 6PK2215 INA

numery OEM:
AUDI      00A 260 849
AUDI      00A260849
AUDI      074 260 849 AD
AUDI      074 260 849 AE
AUDI      074260849AD
AUDI      074260849AE
AUDI      2D0 260 849
AUDI      2D0260849
FORD      1343139
FORD      1387693
FORD      1422141
FORD      1473402
FORD      5S6G 6006 AA
FORD      5S6G 6006 AC
FORD      5S6G-6006-AA
FORD      5S6G6006AA
FORD      5S6G6006AC
FORD      5S6Q-6C301-BA
FORD      5S6Q6C301BA
JAGUAR      T2H 2538
JAGUAR      T2H2538
MAZDA      L327-15-909
MAZDA      L327-15-909A
MAZDA      L327-15-909B
MAZDA      L32715909
MAZDA      L32715909A
MAZDA      L32715909B
MERCEDES-BENZ      002 993 32 96
MERCEDES-BENZ      002 993 54 96
MERCEDES-BENZ      0029933296
MERCEDES-BENZ      0029935496
MERCEDES-BENZ      003 993 75 96
MERCEDES-BENZ      0039937596
MERCEDES-BENZ      011 997 49 92
MERCEDES-BENZ      0119974992
MERCEDES-BENZ      A 002 993 32 96
MERCEDES-BENZ      A 002 993 54 96
MERCEDES-BENZ      A 003 993 75 96
MERCEDES-BENZ      A 011 997 49 92
MERCEDES-BENZ      A0029933296
MERCEDES-BENZ      A0029935496
MERCEDES-BENZ      A0039937596
MERCEDES-BENZ      A0119974992
SEAT      00A 260 849
SEAT      00A260849
SEAT      074 260 849 AD
SEAT      074 260 849 AE
SEAT      074260849AD
SEAT      074260849AE
SEAT      2D0 260 849
SEAT      2D0260849
SKODA      00A 260 849
SKODA      00A260849
SKODA      074 260 849 AD
SKODA      074 260 849 AE
SKODA      074260849AD
SKODA      074260849AE
SKODA      2D0 260 849
SKODA      2D0260849
TOYOTA      90916-02440
TOYOTA      90916-02441
TOYOTA      9091602440
TOYOTA      9091602441
VOLVO      31251305
VOLKSWAGEN      00A 260 849
VOLKSWAGEN      00A260849
VOLKSWAGEN      074 260 849 AD
VOLKSWAGEN      074 260 849 AE
VOLKSWAGEN      074260849AD
VOLKSWAGEN      074260849AE
VOLKSWAGEN      2D0 260 849
VOLKSWAGEN      2D0260849
LEXUS      90916-02440
LEXUS      90916-02441
LEXUS      9091602440
LEXUS      9091602441
LAND ROVER      GX636C301BA
LAND ROVER      LR0 91607
LAND ROVER      LR091607

Zastosowanie Pasek klinowy wielorowkowy FB 6PK2215 INA w samochodach:

Opinie Klientów o Pasek klinowy wielorowkowy FB 6PK2215 INA:

Vadym, Bydgoszcz
2019-10-23
 5/5
Na forach polecali producenta ina
Stanisław, Zgorzelec
2023-03-23
 5/5
Wszystko ok, pasuje do 1.6 MPI BSE.
Roman, Warszawa
2021-09-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Piotr, Kowalewo pomorskie
2025-01-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Pasek klinowy wielorowkowy


Rolą paska wielorowkowego jest napędzanie kilku urządzeń pomocniczych silnika. W starszych modelach stosowane były zazwyczaj paski klinowe, których budowa sprawiała, że cała praca wykonywana była poprzez kontakt powierzchni bocznych. Nowoczesne paski wielorowkowe ściśle przylegają całą powierzchnią, dzięki czemu pracują ciszej i efektywniej. Pasek taki przenosi siłę napędową z silnika na dodatkowe urządzenia (agregaty), umożliwiając ich pracę.

Zasilane przy pomocy paska wielorowkowego podzespoły to m.in. alternator, sprężarka od klimatyzacji oraz pompa wody. Są to bardzo istotne z punktu widzenia prawidłowej pracy silnika elementy. To oznacza, że zerwanie paska spowoduje natychmiastowe unieruchomienie jednostki napędowej, a często też doprowadzi do uszkodzeń wymagających kosztownej naprawy.

O naturalnym zużyciu paska mogą świadczyć zaobserwowane w czasie jazdy objawy. Piski albo gwizdy mówią o tym, że pasek rozciągnął się lub nastąpiło uszkodzenie łożysk. Stukanie to dowód na to, że w pasku mógł utknąć kamyk lub inne ciało obce, podbite przez koła. O tym, że pasek jest zbyt luźny, mogą świadczyć nieregularne uderzenia o osłonę. Słyszalne jest to zwłaszcza przy dodawaniu gazu lub zmniejszaniu prędkości obrotowej silnika. Pasek rozciągnął się lub nieprawidłowo działa napinacz paska wieloklinowego.