Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zapłonowy » cewka zapłonowa » CPS27 janmor

Cewka zapłonowa CPS27 JANMOR

CPS27 Cewka zapłonowa JANMOR
190.99 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Czwartek:6 szt.
:6 szt. wysyłka Piątek

    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

CPS27

dostawca:

JANMOR

Ciężar [kg] 1,400
nr EAN 5902925001238

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cewka zapłonowa CPS27 JANMOR

CEWKA ZAPŁ JANMOR CPS27 CITROEN C4,C5 1,8 2,0 PEUGEOT 307,406,407 1,8 2,0 00-

Cewka zapłonowa CPS27 ma zastosowanie do modeli samochodów

FIAT

MULTIPLA, STRADA, PUNTO, DOBLO, STILO, DUCATO, ULYSSE

CITROËN

XSARA PICASSO, JUMPY I, C5 I, C5 I Break, C3 I, JUMPER I, C8

PEUGEOT

206, 607, 206 CC, 307, 307 SW, BOXER, 807

Numery OE Cewka zapłonowa CPS27 producenta JANMOR

FIAT

9663264180

CITROËN

597075, 94632641, 96341314, 96632641

PEUGEOT

597075, 94632641, 96341314, 96632641

numery OEM:
CITROËN      597075
CITROËN      94632641
CITROËN      96341314
CITROËN      96632641
FIAT      9663264180
PEUGEOT      597075
PEUGEOT      94632641
PEUGEOT      96341314
PEUGEOT      96632641

Zastosowanie Cewka zapłonowa CPS27 JANMOR w samochodach:

Opinie Klientów o Cewka zapłonowa CPS27 JANMOR:

Paweł, Racibórz
2024-02-12
 5/5
Ewidentnie nie pasuje do Daichatsu YRV z silnikiem 1.3 bez turbo

Cewka zapłonowa


To transformator impulsowy występujący w układach zapłonowych silników spalinowych. Zadaniem cewki (induktora) jest zgromadzenie odpowiedniej ilości energii elektrycznej oraz przekazanie jej we właściwym momencie do świecy zapłonowej. Energia wytwarza iskrę niezbędną do zapłonu mieszanki paliwowo-powietrznej.

Do najczęściej występujących bolączek cewki zapłonowej zaliczyć można całkowity brak iskry na jednym z cylindrów oraz wypadanie zapłonów. O braku iskry poinformuje nas system diagnostyki, wyświetlając komunikat check engine. Gorzej jest w przypadku wypadania zapłonów. Taki objaw może być niezauważony przez długi czas. Oprogramowanie odpowiedzialne za pracę silnika może nie wychwycić tej usterki. Jedynie w najnowszych autach układy nadzorujące emisję spalin, dzięki swojej niezwykłej czułości mają szansę na wykrycie tego niedomagania.

Niektóre objawy nieprawidłowej pracy cewki zapłonowej są jednak proste do zauważenia. Jeśli mamy problem z uruchomieniem silnika, obroty "falują", silnik nierówno pracuje, możemy być prawie pewni, że wina leży po stronie cewki zapłonowej.

Takie objawy dostrzega się zwykle w trakcie przyspieszania luna postoju, najczęściej, gdy silnik jest dobrze rozgrzany.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.