Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji Renault TWINGO III (BCM_, BCA_) 0.9 TCe 110 (2016.11-???) 109km » CMP2060739 japanparts
wybrany samochód: 
Renault Twingo Iii (bcm_, Bca_) 0.9 Tce 110 (2016.11-???) 109km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Kompresor, klimatyzacja CMP2060739 JAPANPARTS

CMP2060739 Kompresor, klimatyzacja JAPANPARTS

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

CMP2060739

producent:

JAPANPARTS

Status produktu: Normalny
Napięcie [V]12
Średnica 1 [mm]140
Numer komponentu3264
Czynnik chłodniczyR 134a
ID kompresoraFS10
Ograniczenia producentaVisteon
Liczba rowków4
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja CMP2060739 JAPANPARTS

SPRĘŻARKA KLIM JAPANPARTS CMP2060739
numery OEM:
HYUNDAI      9770129000
HYUNDAI      9770134000
HYUNDAI      9770134001
HYUNDAI      9770134070
HYUNDAI      9770134071
HYUNDAI      9770134072
zamienniki:
8200K093
brak
VAN WEZEL
CMP2060739
brak
ASHIKA

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja CMP2060739 JAPANPARTS w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.