Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » silnik » sterowanie silnikiem » łańcuch rozrządu, prowadnice » zestaw łańcucha rozrządu » KDK-209 japanparts

Zestaw łańcucha rozrządu KDK-209 JAPANPARTS

KDK-209 Zestaw łańcucha rozrządu JAPANPARTS
japanparts KDK-209
Zestaw łańcucha rozrządu KDK-209
KDK-209
215.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Poniedziałek:4 szt.

    Ocena:
numer części:

KDK-209

dostawca:

JAPANPARTS

nr EAN 8033001480108

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw łańcucha rozrządu KDK-209 JAPANPARTS

ZESTAW ŁAŃCUCHA ROZRZĄDU JAPANPARTS KDK-209 TOYOTA AIGO 1.0 05-,CITROEN C1,PEUGEOT 107

Zestaw łańcucha rozrządu KDK-209 ma zastosowanie do modeli samochodów

TOYOTA

YARIS, YARIS VERSO, CELICA coupe, MR2 III, PREVIA II, RAV 4 II, PRIUS

CITROËN

XSARA PICASSO, JUMPY I, C5 I, C5 I Break, C3 I, JUMPER I, C8

PEUGEOT

206, 607, 206 CC, 307, 307 SW, BOXER, 807

Numery OE Zestaw łańcucha rozrządu KDK-209 producenta JAPANPARTS

TOYOTA

135060Q020, 135060Q010, 135060Q030, 135400Q010, 1354021020, 135660Q010, 135660Q020, 1356640020, 1356640030, 135910Q010

numery OEM:
TOYOTA      13506-0Q020
TOYOTA      135060Q010
TOYOTA      135060Q030
TOYOTA      13540-0Q010
TOYOTA      1354021020
TOYOTA      13566-0Q010
TOYOTA      135660Q020
TOYOTA      1356640020
TOYOTA      1356640030
TOYOTA      13591-0Q010

Zastosowanie Zestaw łańcucha rozrządu KDK-209 JAPANPARTS w samochodach:

Zestaw łańcucha rozrządu


Rozrząd to bez wątpienia jeden z najważniejszych układów znajdujący się w pojeździe. Steruje on bezpośrednio dopływem mieszanki paliwowo-powietrznej do cylindrów oraz usuwaniem z nich, powstałymch wskutek spalania gazów. W skład zestawu wchodzą zwykle części, takie jak: koła pasowe, przekładnie, uszczelki olejowe i inne uszczelnienia, koła zębate pośredniczące i napinacze, mocowania, uszczelki gniazd świec zapłonowych oraz w zależności od typu układu, łańcuch lub pasek.

Prawidłowe funkcjonowanie wszystkich tych elementów zapewnia w pełni zsynchronizowaną pracę zaworów silnika i tłoków. W przypadku konieczności wymiany któregoś z elementów zestawu zaleca się zastąpienie nowymi również pozostałych części wchodzących w jego skład. Takie prewencyjne działanie zapewni silnikowi ochronę przed przedwczesnym zużyciem.

Zestaw łańcuchowy jest zdecydowanie trwalszym i pewnym rozwiązaniem. Pasek natomiast ulega szybszemu zużyciu. Do podstawowych mankamentów zestawów rozrządu opartych na pasku należą: pęknięcia lub inne uszkodzenia mechaniczne, spowodowane np. dostaniem się do mechanizmu ciał obcych; zablokowanie pompy lub wałka; zbyt niskie napięcie paska rozrządu; w ostateczności, w skutek zablokowania łożysk, pompy wody lub napinacza może dojść do zerwania paska.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.