Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » hamulce tarczowe » klocki hamulcowe Iveco EUROTRAKKER MP 190 E 24 H Cursor (1999-2004) 245km » PA-923AF japanparts
wybrany samochód: 
Iveco Eurotrakker Mp 190 E 24 H Cursor (1999-2004) 245km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Klocki hamulcowe - komplet PA-923AF JAPANPARTS

PA-923AF Klocki hamulcowe - komplet JAPANPARTS

    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

PA-923AF

dostawca:

JAPANPARTS

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyOś przednia
Typ układu hamulcowegoHamulce tarczowe
Długość [mm]141
Wysokość [mm]64
Grubość [mm]20
Numer WVA22165
Numer WVA22166
Numer WVA22167
nr EAN8052553076669
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Klocki hamulcowe - komplet PA-923AF JAPANPARTS

KLOCKI HAM JAPANPARTS PA-923AF
numery OEM:
ALFA ROMEO      77368314
FIAT      52094174
FIAT      77367214
FIAT      77367237
FIAT      77367936
FIAT      77368211
FIAT      77368577
JEEP      52094174
JEEP      68273005AA
JEEP      77367214
JEEP      77367936
JEEP      77368211
JEEP      K68346986AA
JEEP      K68346986AB
JEEP      K68379582AA
JEEP      K68379582AB

Zastosowanie Klocki hamulcowe - komplet PA-923AF JAPANPARTS w samochodach:

Opinie Klientów o Klocki hamulcowe - komplet PA-923AF JAPANPARTS:

Włodzimierz, Wołomin
2021-08-20
 5/5
Na razie OK.
Jerzy, Wolin509588090
2019-09-28
 5/5
Jakość sama w sobie dodatkowo dobry sklep
Jerzy, Wolin509588090
2019-09-28
 5/5
Zakładałem klocki tej firmy już nie raz i nigdy się nie zawiodłem
Daniel, szczecin
2020-06-27
 5/5
Produkt dobrany idealnie

 


Klocki hamulcowe

 

Klocki hamulcowe to kluczowy element układu hamulcowego tarczowego, odpowiadający za skuteczne zmniejszanie prędkości pojazdu oraz jego zatrzymanie. Ich działanie opiera się na wytwarzaniu tarcia poprzez dociśnięcie do obracającej się tarczy hamulcowej, co powoduje spowolnienie ruchu obrotowego kół. Siła docisku generowana jest przez układ hydrauliczny, aktywowany poprzez naciśnięcie pedału hamulca.
 

Budowa i właściwości techniczne
 

Typowe klocki hamulcowe są zamocowane w zacisku, który utrzymuje je w odpowiednim położeniu względem tarczy. Podczas hamowania tłoczek hydrauliczny przemieszcza je w kierunku tarczy, powodując kontakt materiału ciernego z jej powierzchnią. Wysokie temperatury oraz znaczne siły działające podczas tego procesu sprawiają, że klocki muszą być wykonane z odpornych na ścieranie i odkształcenia materiałów kompozytowych.

Konstrukcja klocków opiera się zazwyczaj na trzech warstwach: stalowej płytce nośnej, warstwie tłumiącej drgania i ograniczającej przenoszenie ciepła na zacisk, a także na warstwie ciernej – kluczowym elemencie decydującym o skuteczności hamowania. Skład mieszanki ciernej jest różny w zależności od producenta i ma wpływ na parametry pracy klocków, ich żywotność oraz poziom generowanego hałasu.
 

Dobór i eksploatacja
 

Klocki hamulcowe należą do elementów eksploatacyjnych, które ulegają naturalnemu zużyciu. W zależności od warunków jazdy, masy pojazdu i stylu prowadzenia, ich żywotność waha się zwykle w przedziale 30–45 tysięcy kilometrów, choć w warunkach intensywnej eksploatacji może być krótsza. Regularna kontrola stanu klocków i ich terminowa wymiana są niezbędne dla zachowania pełnej skuteczności hamowania oraz bezpieczeństwa użytkowania pojazdu.
 

Asortyment
 

W naszej ofercie dostępny jest szeroki wybór klocków hamulcowych przeznaczonych do samochodów osobowych różnych marek i modeli. Proponujemy wyroby renomowanych producentów, takich jak: Japanparts, Kamoka, Brembo, TRW, A.B.S., Textar, Meyle, Hella, LPR, ATE i inni. Klocki te spełniają rygorystyczne normy techniczne i mogą być stosowane zarówno w pojazdach codziennego użytku, jak i w samochodach o zwiększonych wymaganiach eksploatacyjnych.


Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.