Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa » PF-2006 japanparts

Pompa hamulcowa PF-2006 JAPANPARTS

PF-2006 Pompa hamulcowa JAPANPARTS
japanparts PF-2006
Pompa hamulcowa PF-2006
PF-2006

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numery handlowe:

PF-2006

numer części:

PF-2006

producent:

JAPANPARTS

Otwór Ø 1 [mm] 35
Gwint wewnętrzny [mm] 9
Ilość otworów gwintowanych 3
nr EAN 8052553068510

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa PF-2006 JAPANPARTS

POMPA HAM JAPANPARTS PF-2006
numery OEM:
TOYOTA      47201-09010
zamienniki:
0 204 123 560
brak
BOSCH
H209119.2.1
brak
FTE automotive GmbH
5321
brak
Car S.p.A (InterCar)
J3102185
brak
HERTH+BUSS JAKOPARTS
M 83 015
brak
BREMBO
4005581
brak
GIRLING
B1364
brak
KAWE
33019700
brak
TEXTAR

Zastosowanie Pompa hamulcowa PF-2006 JAPANPARTS w samochodach:

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.